REA men vilken?

• Trådstartare Trådstartare THZ
  • Start datum Start datum

THZ

Ny medlem
REA men vilken?
Tjena allihop. Skall nu till och köpa en bräda. Är ganska nybörjare så man har inte stenkoll precis. Har sett en del olika till bra priser men är dom nått att ha? brädorna är:

Oneoff
Never Transport 2500:-

Junkyard
Evol WCS Pro Kent Ostling 1600
+No label spectrum bindning eller drake GT 1000:-

Type-A+Spectrum bindning 3000:-

Boardstore
Jim morgan dragon+Drake GT bindning eller Protest-04 3000:-

Tacksam för svar...

REA men vilken?
jag tycker du ska satsa på jim moran dragon brädan, hamna på top tio i transworldssnowboardtest.. mkt bräda för lite pengar..

mvh/daniel

REA men vilken?
Tycker också att Jim moran-brädan är bäst av dina alterbativ. Men jag tycker du borde kosta på dig lite bättre bindningar. Ett par Drake f-50 (eller MLB/f60 om du har lite mer $ ) kanske skulle vara ett bra alternativ....

REA men vilken?
Kent Östling är en av mina bästa polare. Köp hans bräda och stötta en gammal avdankad snowboardåkare som faktiskt aldrig själv åkt på sin modell. Du ska veta att den är två säsonger gammal om inte tre.

Ärligt så tror jag att Type A, Jim Moran är det bästa valet av de du tänkt dig, men köp ett par bättre bindningar än Drake GT.

REA men vilken?
Tack allihop. Det blev en gammal bräda. Hitta en kille som sålde sin Extrem super mission, bara använd en gång...Verkar vara klockren. Skall testa den nästa helg kommer med en recension då. Tack för alla tips ändå.

Tillbaka
Topp