Rea = Några fynd?

ekbrand

Medlem
Rea = Några fynd?
Jag ska ändå köpa nya skidor till nästa säsong...
Med tanke på att det är väldigt billigt nu så kanske det är en god ide att köpa nu?

Hittade till exempel i en butik nära mig ett par helt nya Salomon Shogun för 3200... vilket kändes rätt billigt.

Tänkte bara höra om någon har nått tips :)
Hade tänkt mig ett par hyfsat breda... som ändå funkar bra i pisten.

Rea = Några fynd?
Eken91 sa:
Jag ska ändå köpa nya skidor till nästa säsong...
Med tanke på att det är väldigt billigt nu så kanske det är en god ide att köpa nu?

Hittade till exempel i en butik nära mig ett par helt nya Salomon Shogun för 3200... vilket kändes rätt billigt.

Tänkte bara höra om någon har nått tips :)
Hade tänkt mig ett par hyfsat breda... som ändå funkar bra i pisten.

Rea = Några fynd?
Haha, Shoguns för 1900:-, det är lååångt under inköpspris! Någon försöker förgöra Stadium inifrån...

Rea = Några fynd?
jag beställde Armada Alpha 2 därifrån för bara någon timme sedan. De har ju 50% rabatt och punden är jävligt billig så ja, det kan nog stämma :) Återstår att se för mig! :D

Rea = Några fynd?
Riktigt schysst sida, har aldrig sett den förut... Är man kort och lätt alt. tjej finns det många fynd!
Dukes är däremot fortfarande billigare på conrad.

Rea = Några fynd?
Succé :)... lyckedes pruta ner priset på mina Shogun ... 2500kr!
Rätt längd e dom också! (191)

Senast ändrad:
Rea = Några fynd?
Observera att om priserna visas i pund eller euro så tillkommer engelsk moms på 17,5 %, däremot ingen tull eftersom det är inom EU. Vad jag förstår så om man väljer att visa priserna i SEK så ska momsen vara inräknad, vet dock inte vilken växlingskurs de använder.. idag ligger punden på 10,69 SEK enligt valuta.se

Rea = Några fynd?
Jag införskaffade mig ett par K2 Disordely med Marker Griffin Bindingar för endast 2.2k på stadium i kungsbacka, även ett par pjäxor för 700 som egentligen kostar 1.5 k

ja tkr de e ett nice price :D

Rea = Några fynd?
Tips till göteborgare: köpte full tilt konflict för 2 papp på stadium xxl.
Fanns 28,5 kvar.
Hot dogger fanns i flera storlekar för 1700 kr.

Mina x-wave med 300 dagar på nacken får sig nu en välförtjänt pensionering...

Rea = Några fynd?
idag köpte jag ett par nästa års bent chetler på alpingaraget till sjukt bra pris! dom hade skitmånga nästa års skidor är inte det konstigt? finns det fler butiker som har rea på nästa år grejer?

Rea = Några fynd?
Blide sa:
Tips till göteborgare: köpte full tilt konflict för 2 papp på stadium xxl.
Fanns 28,5 kvar.
Hot dogger fanns i flera storlekar för 1700 kr.

Mina x-wave med 300 dagar på nacken får sig nu en välförtjänt pensionering...
whatwhat...billigt värre!!! bra fynd där!!

Rea = Några fynd?
Mhm, pjäx avdelningen är det ända som är bra varje år på det stället...
Annars har de Fisher 207 ståendes sen typ 3 år tillbaka för från börkan 12 papp, nu är de nere på 6 :-)

Rea = Några fynd?
Känns som om det va mycke skidsnakkelisnakk (eller va det bara för skidnissar???), men jag köpte en burton blunt bräda år 2010 för 1799kr (vanligt pris 3699kr)och ett par burton custom bindningar, de gröna /limegröna årets modell där också såklart ;) för 849kr (vanligt pris 1699kr). Så istället för 5398kr betalade jag 2648kr :) det är jag jävligt nöjd med ;) :P

Tillbaka
Topp