Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
det kan de gott ha de klantarna. Efter att först slarva bort min order, sen slarva bort själva grejerna jag beställt plus att kundtjänsten var totalt blindgalen så har jag inte mycket gott att säga om dem.
Jodå, ryktet stämmer..
Höll på att göre en marknadsundersökning åt React, när halva arbetet var gjort och det bara återstod någon intervju med butikschefen fick vi se en liten notis i DN att React Svenska AB försatts i konkurs, jaha.. trist..
är man så dum så att man lägger en stor actionstore i sturegallerian bland alla rosa-skjort-affärer får man fan skylla sig själv lite hyran där lär ju varit allt annat än billig.
Ja det stämmer att react har konkat, MEN det finns en annan internetshop som är på uppbyggnad o kommer bli den absolut bästa och det är. www.junkyard.se. där finns 3 avdelningar med street, skate o snow. Riktigt schyssta grejer faktiskt så kolla in den sidan!!
Dom har konkat, sponsorena vill inte fortsäta sponsra. Men min kompis säger att dom kanske ska öpnna nyt, nån annastans i stan. Hans kusin äger affären.
Men man får faktist skylla sig själv om man börjar sälja sketar grejor i sture gallerian, dom kunde väll med typ nöjds sig med bibloteksgatan.
Inte vet jag men, www.junkyard.se hade då sannerligen hutlösa priser =) över 250 spänn för en T-Shirt, då är det nått som är fel. vad är det man brukar säga. "Smakar det så kostar det"
Fast med dom där priserna så väljer jag personligen att inte smaka alls tror jag, hehe.
Men det kanske bara är jag som är snål :P