Reatråd våren 2016 :)

Är detta en rea-tråd eller bara ovanstående, isf borde överskriften ändras?

Hur som har naturkompaniet rea just nu samt de stora kedjorna med

sport-conrad.com har också rätt bra priser på rätt mycket för tillfället. Fick t.ex. precis hem ett par K2 Annex för 370€ med bindning, 250€ utan.

JohanSundstrom sa:
XXL har rea på north faces lavinrygga! 56% rabatt!
Tack för tipset, passade på att köpa en. 3500kr inklusive stålpatron är riktigt bra pris.

Känns vettig men den är inte jättestor invändigt och har ingen dedikerad plats för vätskesystem. Ska dock inte gå på nå längre turer så den ska nog fungera bra för mig. Blir dock rätt full med bara ett förstärkningsplagg och säkerhetsutrustningen, klart rymligare med min tidigare 32l väska utan ABS systemet.

AndreasM sa:
JohanSundstrom sa:
XXL har rea på north faces lavinrygga! 56% rabatt!
Tack för tipset, passade på att köpa en. 3500kr inklusive stålpatron är riktigt bra pris.

Känns vettig men den är inte jättestor invändigt och har ingen dedikerad plats för vätskesystem. Ska dock inte gå på nå längre turer så den ska nog fungera bra för mig. Blir dock rätt full med bara ett förstärkningsplagg och säkerhetsutrustningen, klart rymligare med min tidigare 32l väska utan ABS systemet.
Grymt! Ja, ett riktigt bra pris för en bra ryggsäck. Nej inget man har på längre utflykter, men fungerar för kortare turer!

Blev ett par Völkl Yumi till dottern från Stadium - 3790 ist för 4990. Tyckte att det var ett bra pris redan från början på den skidan.

Senast ändrad:
Epictv shop har Dynafit Vulcan för 2333kr och Mercury för 1867kr. Sugen själv, men tror jag vill ha strl 24, som inte finns. Jobbigt när man är nätshopparsugen och ligger mellan storlekar när det gäller pjäxor :(

Tillbaka
Topp