Red bull/new era keps

Red bull/new era keps
jonteW sa:
fejk, för stort märke bak :)
Vad gav det att spamma tråden med 5inlägg och sen bara säga att det är Fejk :)

Fast du har en poäng, Kepsen är fejkad!
Hur vet man det? Jo Som Jonte säger Så är den större där bak vilket jag inte ser då jag aldrig kollat tillräckligt noga på en äkta.
Men kollar man däremot på loggan och själva kepsen så skulle man nästan kunna gissa?

Fast jag kan ha fel! Vad vet jag?

Red bull/new era keps
Jag vet att det är fattigt! Men www.tradera.com har haft många RB kepsar ute när jag har kollat, men dom har tyvärr inga för tillfället men om man söker "red bull" på avslutade auktioner så kommer det upp endel nice kepsar. Kanske får dom ut fler snart?! Peace!

Red bull/new era keps
Det är bara sponsrade som kan få ''ÄKTA'' redbull kepsar ...
Och det vet jag för det har min mammas kille sagt till mig och han jobbar själv åt redbull!

Red bull/new era keps
Roof sa:
KINK sa:
om du har en newera redbull keps så kan du bli stämd :P .. jo suger samma med redbull hjälmar .. går inte att få tag i, om de går så är det troligen en piratkopia :(
jo, säkert att man blir stämd...
känner en med Red Bull spons, det stämmer mycket väl att man kan bli stämd! För det första äger Red Bull märket, så dom kan stämma dig för att det är en piratkopia om den inte är äkta och för det andra så är det inte så lätt det inte att få tag på riktiga. Om du inte köper eller får den av någon som är sponsrad. Dom som gett dig kepsen kan i sin tur bli stämda för att dom gett bort en sponsorprodukt... så är det!

Red bull/new era keps
Min kompis hade en redbull keps på byn(åre) en gång då kom en redbull snubbe fram o sa att han va tvungen att va sponsrad för att få ha på sig den

Red bull/new era keps
hej!
jag vet inte om nogpn har lagt in den här länken, men här har jag köpt min "red bull new era keps iaf!
http://www.ioffer.com/ :cool:
den är snygg och är bra gjord, inte som fejk brukar vara, utan det är bra kvalitet, fick ge ungefär 400 med frakt.

Tillbaka
Topp