Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart ifrån kommer du att få/köpa en sån?are-man-xame sa:vem som helst får ha red bull kepsar jag själv kommer skaffa en snart
Vad gav det att spamma tråden med 5inlägg och sen bara säga att det är FejkjonteW sa:fejk, för stort märke bak![]()
känner en med Red Bull spons, det stämmer mycket väl att man kan bli stämd! För det första äger Red Bull märket, så dom kan stämma dig för att det är en piratkopia om den inte är äkta och för det andra så är det inte så lätt det inte att få tag på riktiga. Om du inte köper eller får den av någon som är sponsrad. Dom som gett dig kepsen kan i sin tur bli stämda för att dom gett bort en sponsorprodukt... så är det!Roof sa:jo, säkert att man blir stämd...KINK sa:om du har en newera redbull keps så kan du bli stämd :P .. jo suger samma med redbull hjälmar .. går inte att få tag i, om de går så är det troligen en piratkopia![]()
MY HERO!!adde123 sa:jag har 4 red bull kepsar:D
![]()
Det är olagligt att sälja/inneha kopior.Zibb sa:jag säljer en vit red bull keps kolla mina annonser.
No shit alltså (;Utter sa:Det är olagligt att sälja/inneha kopior.Zibb sa:jag säljer en vit red bull keps kolla mina annonser.
5 år sedan Gurra, 5 ÅR!!!92Gurra92 sa:På caphatonline.com finns det för 9.9$