red hopps i undersåker

red hopps i undersåker
Ni som tittar på den här filmen, kan ni göra så att ni först tittar på den här filmen och sedan tittar på filmen ``11 åringar äger mattan´´ och sedan jämför? om ni gör så skriv här vilken ni tyckte var bäst!

red hopps i undersåker
kör hårt hannes!! och emil då!! men det var ju juobbigt med all snabbspolning och slowmotion!!!

Senast ändrad:
red hopps i undersåker
gris sa:
Ni som tittar på den här filmen, kan ni göra så att ni först tittar på den här filmen och sedan tittar på filmen ``11 åringar äger mattan´´ och sedan jämför? om ni gör så skriv här vilken ni tyckte var bäst!
kan säjja redan nu att "11åringarna på matta" äger domhär stenhårt.. jag är själv den som lärt dom de mesta.. eller iallafall tipsat lite på vissa trick å så å dom är fan snart ikapp mej.. sätter juh cork 900 å 1080 me mute å grejjer.. snart äte väl bara dubbel back kvar;)..

akta er för den yngre generationen

red hopps i undersåker
den va klippt på det sämsta sättet ja sett hittills!
Ni kan ju inte ha typ 5 minuters slowmotion när ni bara hopar innan tricket!!
fixa de så kan den bli lite bättre...

red hopps i undersåker
haha 11 åringarna klarar corken finfint!.. har du kanske sett nå mer av dom sen jag gjorde den första filmen får 3 månader sen?.. trodde väl inte de!

red hopps i undersåker
jeppenator sa:
haha 11 åringarna klarar corken finfint!.. har du kanske sett nå mer av dom sen jag gjorde den första filmen får 3 månader sen?.. trodde väl inte de!
asså fel att bara säga vilken ni tycker är bäst! istället för att försöka skryta om hur bra man är!!

red hopps i undersåker
jeppenator sa:
asså fel att bara säga vilken ni tycker är bäst! istället för att försöka skryta om hur bra man är!!

red hopps i undersåker
1.dålig Redigering2. Ni Var Inte Allst Så Jävla Bra Fyra Olika Trick Backflip Frntflip Cork Nån Sideflip Eller Nå Mot Lincon Hållet Vete Fan Vilket3.kameran Rör Sig Mer Än Vad Den Skulle Gö Om Du La Den I En Bergodalbana Utan Bälte

Tillbaka
Topp