Red mountain

davidL

Ny medlem
Red mountain
Kolla vad jag fixat:
Boende, liftkort och frukost i 30(!) dar för ynka 5200 spänn i Red Mountain, Kanada...! Stället bjussar på shuttle bus till och från backen varje dag, förvaring av skidor och man får till och med bada i deras hot tub!!!
Denna utomordentliga kanondeal gäller mellan slutet på december till slutet på januari om man delar rum med mig och min kompis (2 platser kvar).
Nån som inte är intresserad? Nä, tänkte väl det! Hör av er!!

//David

Red mountain
Jag är intresserad men håller på att undersöka olika alternativ. läste lite snabbt om red mountain att det är bra för puder och offpist vilket jag gillar. Vad menas med sent december? Är gärna hemma iallafall Julafton. Jag har tänkt att vara iväg i ca 2 månader och funderar på olika alternativ men Red Mountain kan vara en bra start för att sedan dra till ett annat system eller stanna kvar... Kan man förlänga kortet som man får i paketet till ett humant pris?

/Fredrik

Red mountain
tjena, är det fortfarande aktuellt? jag är intresserad av att åka från 5 januari till 5 februari. Hade en resa bokad till calgery då för att åka till fernie, men alla har bangat :(

Tillbaka
Topp