Redigering ? Första edit vad tycks?

Riktigt bra! Gillar egentligen inte studsmatte-filmer då jag tycker det är ganska barnsligt.
Men man fick en skön känsla av att kolla på denna och det var bra hoppning.

Allt var bra, den fick 4,5 av 5 toasts innan rapparen började öppna käften, det var bland det sämsta jag hört. Töntig, dålig och pinsam rapp. Så slutbetyg blir 3 pga låten enligt min åsikt tyvärr.

Men annars, bra intro, bra random klipp och en skön känsla som sagt i filmen!

Senast ändrad:
Riktigt bra faktiskt! Gillade allt förutom låten som AshtraYmofucku sa, men annars va det en bra edit, grym intro med slomo + lite random grejer! 7/10
Undrar bara va använder du för kamera och redigeringsprogram?

Senast ändrad:
Sjukt bra för att vara första! Två saker jag tänkte på var att det var att det hade sett bättre ut om kameran inte stod still på ett stativ som den gjorde på några klipp, det är mycket skönare att kolla på om kameran rör sig hela tiden (32007]typ[/MEDIA] som den här). Sen att musiken i slutet bara stängdes av, mycket skönare om musiken "tonas ut".

Sjukt bra annars! :)

Tack så mycket för att ni gillar den! Låten var kanske lite halvbra men kände att den var sjukt skön och passade bra in i början!

"Två saker jag tänkte på var att det var att det hade sett bättre ut om kameran inte stod still på ett stativ som den gjorde på några klipp, det är mycket skönare att kolla på om kameran rör sig hela tiden (typ som den här). Sen att musiken i slutet bara stängdes av, mycket skönare om musiken "tonas ut". "

Ska tänka på de, de ser sjukt mycket mer skönare ut!

Edit. Använder mig av canon 550d, final cut pro X redigeringsprogram! :)
TACK FÖR MIG!

Riktigt snitsigt, men du får se till att knyta ihop säcken på slutet... Inte bara "tjoff - borta"

Fint som snus, gillar filler-klippen! Allt annat har väll redan nämnts, kan möjligtvis behövas lite kontrastökning på vissa klipp men annars grymt! :)

Tillbaka
Topp