Redigerings hjälp
Hej, jag undrar om någon vet varför det står så här när jag trycker "saver movie file" för att spara nåra klipp i windows moviemaker: Windows movie maker cannot save the movie to the specified location. verify that the orginal source files used in your movie are still available, that the saving location is still available, and that there is enough free disk space available, and then try again.
Å jag har kollat att de finns ledigt med utrumme , sen så har jag kollat så att klippen finns kvar på datorn. Ps. klippen kmr från sony cybershot (digital kamera) om det har nån betydelse....
Så när det inte funkade provade jag å lägga in dom i sony vegas 6.0 men då stod det: The plug-in needed to read the file MOV00205. MPG is not registered
You can click the Register button to register a plug-in that will read this file.
( jag kan lägga in andra klipp men inte dom från den kameran)
Då försökte jag det men de va ass krååångligt så då sket de sig ocså, så andtingen om nån vet ett lättare sätt å få hem plug-in skitet lr om det går å göra om filmklippen så de vegas kan ta in dom.( jag kan lägga in andra klipp men inte dom från den kameran)
så sammanfattnings vis så : vill jag kunna lägga in klipp i vegas.
å bara en sista fråga , du behöver inte svara om du inte orkar(vet att jag skrivit mkt) , när jag trycker in den här sony cybershot kameran med usb, så känner datorn inte av det, så det går inte å använda usb
så då måste jag ta minneskortet , men då kan jag inte ju inte få klippen som är sparad på själva kameran....
TACKsam för svar :D.... även fast jag fråga/skrivit mkt
/ Christofer
Å jag har kollat att de finns ledigt med utrumme , sen så har jag kollat så att klippen finns kvar på datorn. Ps. klippen kmr från sony cybershot (digital kamera) om det har nån betydelse....
Så när det inte funkade provade jag å lägga in dom i sony vegas 6.0 men då stod det: The plug-in needed to read the file MOV00205. MPG is not registered
You can click the Register button to register a plug-in that will read this file.
( jag kan lägga in andra klipp men inte dom från den kameran)
Då försökte jag det men de va ass krååångligt så då sket de sig ocså, så andtingen om nån vet ett lättare sätt å få hem plug-in skitet lr om det går å göra om filmklippen så de vegas kan ta in dom.( jag kan lägga in andra klipp men inte dom från den kameran)
så sammanfattnings vis så : vill jag kunna lägga in klipp i vegas.
å bara en sista fråga , du behöver inte svara om du inte orkar(vet att jag skrivit mkt) , när jag trycker in den här sony cybershot kameran med usb, så känner datorn inte av det, så det går inte å använda usb
TACKsam för svar :D.... även fast jag fråga/skrivit mkt
/ Christofer
Senast ändrad: