Redigeringsprogram?

Bautta

Ny medlem
Redigeringsprogram?
jag kör med en jvc filmkamera med hårdskiva men den stöder inte windows media player - windows movie maker, kan nån ge tips om redigeringsprogram som är gratis att ladda ner och lätta att använda?

Redigeringsprogram?
redigerade tidigare med premier ( i ca 3 år) och det kräver mycket av din dator. Måste sitta och vänta på renderingar och shit. Kör nu med sony Vegas6,0. Jäkligt smooth program. Mycket mer lätt att använda och kan göra minst lika mycket som premier. kräver mndre av din dator. Avid är tok avancerat. Tar en stund att gå igenom. Men lär du dig det så kör på. Det är ju ett internationellt känt program. SVT kör ju med det.
Shit, det blev ju bara tips på redigeringsprogram. jaja. Håll tillgodo.
/CARRWIK PRODUCTION

Redigeringsprogram?
Jag redigerar i Sony Vegas.. Funkar jättebra! Inte bara till Skid-filmer... Dock lite knepigt att lära sig, men när man kan så är det mycket bra!

Redigeringsprogram?
sony vegas är då att rekomendera eller? ska redigera australien resa från dv band så är också i behov av ett bra program. vilket e det bästa formatet att dra in filmerna på från dv kameran (band) till redigeringen sen efter redigeringen är det väll dvd format som gäller?

Redigeringsprogram?
Ingen som använder Pinnacle?

Jag söker ett program som jag kan ta in film från kameran till datorn med, och sen redigera och spara på datan och även bränna ut.

Redigeringsprogram?
Adobe Premier pro är ett väldigt bra program som man kan göra in princip allt på. Problemet är bara att det är ganska komplicerat så jag föredrar Sony VEgas. Väldigt bra och enkelt program.

Redigeringsprogram?
pinnacle 10 lätt och går att göra istort sett allt

sony vegas 4-6 ganska lätt och går att göra istort sett allt

adobe premier ganska svårt och går nog att göra allt

avid liquid 7 svårt men går att göra allt

jag rekomenderar vegas för det kräver lite av datorn, lätt användt och det går att göra väldigt mycket

Tillbaka
Topp