Reka

Andre90

Ny medlem
Reka
Tja
Jag hade tänkt att jag skulle säsong i Åre 11/12.
Hade därför tänkt att åka upp och reka i slutet på september eller i början på Oktober.
Jag har tillgång till bil och tänkte därför kolla om någon hade velat hänga på, så splittar vi bensinen.
Jag bor i Hässleholm (skåne)...

Fridens liljor / André
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp