Rekryteringshelg Sälen 19-20 sept

RobbanGran

Ny medlem
Halloj! Några sköna och/eller osköna som ska på rekryteringshelgen i Sälen 19-20 sept? (lör-sön) Jag har 4 platser över i bilen från Stockholm, helt jävla gratis, bara dra ett PM. Bjuder du på ett skönt rim eller en bra haiku är du nästan garanterad en plats.

//Robban

Senast ändrad:
Hallå !
Nu vill jag inte göra reklam för Coop på Ica meeeen.... ;)
Jag har 4 lediga platser i min bil till Sälen från Linköping gällande rekryteringen 17-18/9.

Bara att höra av er :) !

Jag ska på intervju under rekryteringshelgen i Sälen! Kommer dock från Skåne, så långt ner man kan komma.. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp än, funderar lite på att ta bilen eller tåg till Göteborg och sedan bussen därifrån. Är det någon som också ska upp där och behöver någon att fixa skjuts med så hör gärna av er!

bernhoff sa:
Jag ska på intervju under rekryteringshelgen i Sälen! Kommer dock från Skåne, så långt ner man kan komma.. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp än, funderar lite på att ta bilen eller tåg till Göteborg och sedan bussen därifrån. Är det någon som också ska upp där och behöver någon att fixa skjuts med så hör gärna av er!
Hej! Jag har skickat ett PM till dig, men ej fått svar. Jag bor utanför Malmö och har en plan för resa till Göteborg inför rekryteringshelgen i Sälen. Är du intresserad av att samåka? :)

/Louisa

Tillbaka
Topp