Rekryteringshelg Sälen 21-22 september

OlofEhn

Medlem
Rekryteringshelg Sälen 21-22 september
Tjena!
Ska upp till Sälen och rekryteringsdagarna 21-22. Jag kommer att åka bil från Uppsala trakten, så är det någon som känner att de vill hänga på hör av er! Roligare att samåka :)

Ha det gött!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp