resa ned till chamonix

Isabellwww

Ny medlem
resa ned till chamonix
hej alliphopa....skulle vilja åka ner till chamonix i slutet av dec innan nyår. är det nån som har en plats över i en bil eller vet några bra bussresor så vore det jätteschysst om ni hörde av er till mig!!!
//isabell
 
resa ned till chamonix
hör med ucpa, de ska ha bussresor till bra priser har jag hört. vet inte om det kanske är dyrare innan nyår men i januari ska det tydligen kosta ungefär 800- 900 kronor och det e ju helt okej. Ska själv ner i januari så vi ses kanske där! Lycka till /Julia
 
resa ned till chamonix
Kostar lika mycket innan, men de släpper inte resorna än.
Ska försöka åka ner med ucpa, med inte förrän den första januari
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp