Resa til Chamonix.

tovo

Ny medlem
Resa til Chamonix.
Hej, jag heter Tovo, jag är Fransman och jag bor i Östersund. Jag ska resa till Frankrike (Chamonix) den 23:e januari och jag söker nâgon som vill gärna âka med mig (1plats ); jag kommer att âka genom Stockholm...
Tack.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp