Resa till Åre för att jobba (fast det är ju åka skidor vi egentligen ska göra...)

KungBulgur

Ny medlem
Resa till Åre för att jobba (fast det är ju åka skidor vi egentligen ska göra...)
Hej!
Jag ska upp till åre och jobba i liften under säsongen!
Nu är det så att jag inte fått reda på särskillt mycket av skistar, men jag ska få boende och så genom dom.

I alla fall tänkte jag försöka ta mig uppåt någon gång V.50, antagligen den 7e december.
Så jag tänkte höra om det är någon/några fler som ska upp då och har lust att dela kupe... det skulle ju vara tråkigt att åka själv om det är fler som ska upp då!!

Skulle va kul kul om nån som ska upp hör av sig!

Ha det gött!
hör gärna av er till mig på msn: mb1bevil@hotmail.com

nej men kom igen nu då! ska ingen upp eller känner alla alla eller?

jag jobbar i vinter,,, åre...

om det är åka skidor du ska göra så är skistar en dålig arbetsgivare, speciellt om du ska jobba heltid. Hoppas
sesongen blir bra iallafall

nu har jag iaf bokat biljett, nattåget den 7e december... hoppar på i göteborg!

tjoho, bara 18 dagar kvar!

Vilken lift ska du jobba i? jobba med Bullen i olympia...så blir det bra!

haha ok :)

nej jag ska stå i nån av släpliftarna i ullådalen tror jag.. bräcke...

Klart man kan åka skidor om man jobbar på Skistar,även om man jobbar heltid beror bara på vad man jobbar med!

tänkte bara kolla en sista gång... "ingen som ska med åretåget (natt) tisdag den 7/12?"
hör gärna av er om ni ska! :)

Tja!

tänkte bara säga hej.. jag ska oxå jobba i liften i vinter..cooolt

Tillbaka
Topp