Resa till Iran under mellandagarna 2008--2009
Ungefär 26 december 2008 åker jag och en polare till Iran för att åka skön offpist i Shemshak och Dizin i Iran. Vi tänkte vara borta underfär en vecka och kanske ta någon dag i Tehran för att kolla huvudstaden också. Skidåkningen är emellan 2000 till 4000 meter över havet med fantastisk utsikt i en rejäl bergskedja som heter Alborz. Skidorterna ligger ungefär 2 timmar från stan, så det är inga långa transporter. Tänkte iofs bo vid skidorterna.
Vi hade ursprungligen tänkt vara fler som åker, men fick manfall. Jag heter Andreas och är 30 år och min kompis Gurra är 22 år. Vi är båda resvana med hyfsat bra skidåkning. Kostnaden för hela rasket är 7000 kr inklusive flyg, boende, mat, transporter, visum och allt med lite marginal.
Snabba puckar gäller, med tanke på att det är ganska snart och att man måste ha visum. Jag har redan ansökt om mitt. Häng på!
Andreas: 0735582622 eller andreas@disclo.se
Vi hade ursprungligen tänkt vara fler som åker, men fick manfall. Jag heter Andreas och är 30 år och min kompis Gurra är 22 år. Vi är båda resvana med hyfsat bra skidåkning. Kostnaden för hela rasket är 7000 kr inklusive flyg, boende, mat, transporter, visum och allt med lite marginal.
Snabba puckar gäller, med tanke på att det är ganska snart och att man måste ha visum. Jag har redan ansökt om mitt. Häng på!
Andreas: 0735582622 eller andreas@disclo.se
Senast ändrad: