resa till österike i påsk
Resa till Österike påsk.
Bor i Mayerhofen, finns med i snöguiden.
Åker i omkriligande områden.
Någom som e sugen ?
Kostnad 6700 för allt(resa, bra hotell,liftkortm.m) , ingår då ej lunch å öl till middag.
Resan e "privat", å vi har en massa plats kvar på bussen. Den måste fyllas för att det ska bli någon resa. Vi åker från stockholm.
Snitt ålder på resenärerna e omkring 20-25 tror jag.
Så ta med polarna å häng på !!!
Dra iväg ett mail till cybber@hotmail.com för mer info.
Mvh /benny
Bor i Mayerhofen, finns med i snöguiden.
Åker i omkriligande områden.
Någom som e sugen ?
Kostnad 6700 för allt(resa, bra hotell,liftkortm.m) , ingår då ej lunch å öl till middag.
Resan e "privat", å vi har en massa plats kvar på bussen. Den måste fyllas för att det ska bli någon resa. Vi åker från stockholm.
Snitt ålder på resenärerna e omkring 20-25 tror jag.
Så ta med polarna å häng på !!!
Dra iväg ett mail till cybber@hotmail.com för mer info.
Mvh /benny