Resa till Serfaus/Landeck i december?

tove85

Medlem
Resa till Serfaus/Landeck i december?
Då är det snart dax att åka ner och säsonga i Serfaus, men jag vet inte hur jag ska ta mig dit! Någon som har tips eller själv ska ner i dom regionerna?
Kanske nån som känner för att åka med och jobba säsong som skidlärare?
Tacksam för svar// Tove
 
Resa till Serfaus/Landeck i december?
jag skulle kunna tänka mig att en bra lösning är flyg till Munchen eller Zurich, ta tåg därifrån till Landeck och buss från Landeck. kolla anslutningarna på www.oebb.at.

trevlig resa
 
Resa till Serfaus/Landeck i december?
jo, det är nog ganska bra. åkte så förra vintern. bara att om man ska ha ett billigt flyg kostar övervikten en del. skidor och bräda och allt väget ett par kilo. men jag ska kolla. Tack!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp