OzzieWild
Ny medlem
Reseledarkurs...
Tja på er!
Ska på STS reseledarkurs till Bad Gastein den 3/12. Undrar bara om det är nån mer som ska med?
Har enligt äldre trådar i forumet märkt att det tydligen är svårt att få jobb,(?) men antar att man kan ha kursen som referens om man söker till andra resebolag.(?)
Ha det, så ses vi på bussen...
/O
Ska på STS reseledarkurs till Bad Gastein den 3/12. Undrar bara om det är nån mer som ska med?
Har enligt äldre trådar i forumet märkt att det tydligen är svårt att få jobb,(?) men antar att man kan ha kursen som referens om man söker till andra resebolag.(?)
Ha det, så ses vi på bussen...
/O