Reseledarkurs...

OzzieWild

Ny medlem
Reseledarkurs...
Tja på er!

Ska på STS reseledarkurs till Bad Gastein den 3/12. Undrar bara om det är nån mer som ska med?

Har enligt äldre trådar i forumet märkt att det tydligen är svårt att få jobb,(?) men antar att man kan ha kursen som referens om man söker till andra resebolag.(?)

Ha det, så ses vi på bussen...

/O
 
Reseledarkurs...
Tjena... Blev också antagen, men hörde mig för och tydligen är det typ 5% som får jobb av dom som går den. Så jag bestämde mig för att gå Instruktörs kursen istället inte för att det skull vara större chans att få jobb utan för att den antagligen är roligare och inte lika intensiv. Lycka till, du kan ju alltid checka läget i Bad Gastien om andra jobb eller så det kommer iaf jag göra ...

SUrfs UP DUDE.... vi syns i krokarna /// Johannes
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp