P PWall Medlem 2019-12-08 Reservdelar scarpa #1 Scarpa Maestrale. Har tappat skruven till canting-inställningen på skaftet. Var får man tag på en sån?
Scarpa Maestrale. Har tappat skruven till canting-inställningen på skaftet. Var får man tag på en sån?
zingo11 Aktiv medlem 2019-12-10 Reservdelar scarpa #2 Kontakta ROSWI i Täby och hälsa från Giulia på Scarpa att dom skall hjälpa dej. Annars kan jag pröva att göra en ny i svarven åt dig
Kontakta ROSWI i Täby och hälsa från Giulia på Scarpa att dom skall hjälpa dej. Annars kan jag pröva att göra en ny i svarven åt dig
P PWall Medlem 2019-12-12 Reservdelar scarpa #3 zingo11 sa: Kontakta ROSWI i Täby och hälsa från Giulia på Scarpa att dom skall hjälpa dej. Annars kan jag pröva att göra en ny i svarven åt dig Klicka för att se resterande... Tack! ROSWI var rätt ställe!
zingo11 sa: Kontakta ROSWI i Täby och hälsa från Giulia på Scarpa att dom skall hjälpa dej. Annars kan jag pröva att göra en ny i svarven åt dig Klicka för att se resterande... Tack! ROSWI var rätt ställe!