Danatt
Medlem
Resesällskap nyårsveckan?
Hej. Söker härmed någon annan som jag, dvs sugen på att åka en veckas skidor i Alperna på nyårsveckan men har ingen att åka med. Visst man kan åka ner själv och det kommer jag nog göra om ingen nappar men tänkte om ifall det fanns fler som tyckte det kunde vara kul och att man då kan lära känna varandra lite smått innan man åkte ner. Eller om det finns ett mindre gäng som inte störs av lite nya influenser.
Jag, 46 år om någon vecka och för min ålder vältränad och bra skidåkare (2 säsonger för 20 år sen…), jagar puder och utmanande skidåkning, men givetvis mindre riskbenägen än för 20 år sen. Och festar lite mindre utan att för den sakens skull spotta i glaset
Öppen för de flesta skidorter, provar gärna något nytt. Inplanerade orter under säsongen är annars Serre Che, Engelberg och Alagna!
"Varannanveckas-pappa", skåning (flyger från Cph då) och "ledig från barnen" nyårsveckan, därav frågan.
Någon som e sugen?
/Daniel
Jag, 46 år om någon vecka och för min ålder vältränad och bra skidåkare (2 säsonger för 20 år sen…), jagar puder och utmanande skidåkning, men givetvis mindre riskbenägen än för 20 år sen. Och festar lite mindre utan att för den sakens skull spotta i glaset
Öppen för de flesta skidorter, provar gärna något nytt. Inplanerade orter under säsongen är annars Serre Che, Engelberg och Alagna!
"Varannanveckas-pappa", skåning (flyger från Cph då) och "ledig från barnen" nyårsveckan, därav frågan.
Någon som e sugen?
/Daniel