Resetips!
Tjenare,
Jag hade tänkt dra iväg nån månad i början på nästa år ( jan/feb/mars -11 )och undrar om nån har några bra tips på vart man kan åka?
Det enda som igentligen spelar någon roll är att det är bra skidåkning och att det inte är för dyrt att bo/leva där. Vart i världen det är någonstans spelar ingen roll=)
Någon som har något tips?
Jag hade tänkt dra iväg nån månad i början på nästa år ( jan/feb/mars -11 )och undrar om nån har några bra tips på vart man kan åka?
Det enda som igentligen spelar någon roll är att det är bra skidåkning och att det inte är för dyrt att bo/leva där. Vart i världen det är någonstans spelar ingen roll=)
Någon som har något tips?