Reskompis till St Anton

Mimmi

Ny medlem
Reskompis till St Anton
Nån som känner för att ta sig ner till St Anton tillsammans med mig i början av december/slutet november? Jag börjar jobba i mitten av dec, men tänkte åka ner lite tidigare. Förmodligen tåg, kanske flyg... Resa är ju alltid roligare om man är flera. Hör av er. /Maria

Reskompis till St Anton
Hej!

Jag och en kille till åker tåg ner till stanton.. du är välkommen att haka på om du hittar några biljetter.

Vi åker från gävle satans tidigt på morron den 4 december, från köpenhamn kl 15 på eftermiddagen samma dag till stanton via hamburg, wels, nån gränsstation- klinch??, innsbruck och stanton..

det tar ju som sagt lite tid men det är det ju värt

see u

Reskompis till St Anton
Hej!

Jag och en kille till åker tåg ner till stanton.. du är välkommen att haka på om du hittar några biljetter.

Vi åker från gävle satans tidigt på morron den 4 december, från köpenhamn kl 15 på eftermiddagen samma dag till stanton via hamburg, wels, nån gränsstation- klinch??, innsbruck och stanton..

det tar ju som sagt lite tid men det är det ju värt

see u

Reskompis till St Anton
Tjenare!

Jag heter Thomas och tänker åka tåg från Köpenhamn till St: Anton den 26-27 nov och hade tyckt att det var kul om jag slapp åka själv......

Hör gärna av dig...

Thomas

Tillbaka
Topp