Revelstoke 12/13

Revelstoke 12/13
Tja!!
Vi är 4st grabbar som också ska vara i revelstoke hela säsongen!!!
Tänkte bara kolla vad det är för boende och var det ligger!! skicka gärna lite mer info!!

Revelstoke 12/13
Är en ensam själv som tänkte dra till Kanada, dock bara dryga två månader (jan-början av mars). Men är absolut intresserad om det finns plats! Säger som ovanstående, mer info!!

Revelstoke 12/13
Tjena!
Jag har planer att dra till rev i mitten/slutet av januari och stanna till slutet av april. Någon som har plats över i något boende? Har gjort 3 säsonger tidigare i bla. Japan.
Ha de gött!

Revelstoke 12/13
tjena! vi är 2 pers som har planerat på att åka dit från mitten av januari till slutet av mars, någon som vet/har ett bra boende som man kan lägga vantarna på över vintern?

Revelstoke 12/13
heej! jag söker nånstans att bo i revy från början av jan till slutet av feb. någon som har eller vet nån som har en ledig plats i boende? vore super!

Revelstoke 12/13
Ni alla som fortfarande letar boende borde kolla in http://www.mountainsiderefuge.com/
Bodde där förra säsongen och trivdes riktigt bra!
Ganska litet ställe (när man som vi var 6 stycken som bodde där = 2 i varje rum) med bra läge och galet skön landlord. Chris heter han och tar sig gärna en liten jolle då och då.
Bra kille som fixar allt från trasiga toaletter till att montera bindningar om man ber snällt! Rekommenderas varmt av alla oss om bodde där tror jag.

Tillbaka
Topp