Revelstoke 19/20

Tjenare gänget! Jag och två till är påväg till Kanada säsongen 19/20 så vi tänkte höra om det finns några tips och tricks på boende? Är det någon här som sitter på boende och behöver fylla ut eller har du/ni något tips på vem en ska kontakta?

Vi har pratat med lite folk i Revelstoke men de vill att vi ska höra av oss igen i början på november då de har bättre koll. Känns lite scetchy att vänta så länge på att kanske få ett boende.

Vi tänkte att vi skulle komma iväg i början av januari och stanna till mitten av april ish.

Ha de fint!

Grymt att åka till Kanada! Jag själv har varit i Revelstoke och det är FANTASTISK skidåkning. Gillar man backcountry och puder så är det verkligen the place to be. Glöm inte lavinutrustning! Turskidor är ett måste!

Det låter lite sent att ni ska höra av er först i november kring boende. Av erfarenhet från säsong i Kanada så skulle jag hört av mig i september för att hinna få något, speciellt i ett populärt ställe som Revelstoke.

Hör av dig om du har några frågor kring livet på säsong i Kanada :) matilda@snowminds.se

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp