Ride Havoc
Tja köper ny bräda nu snart när vinter börjar närma sig. Va inne på stadium idag och såg en bräda som ja tyckte va bra längd.. Kan någon berätta lite om den ifall den är bra för mig. Jag är 184 cm lång och väger 76. Kommer åka både i pist och hopp/rails. Är inte så jätteduktig men kan väl grunderna. brädan var 159 lång. skulle jag behöva längre / kortare? eller hårdare / mjukare?