Har själv inte åkt den, men allt jag läst och hört om warpig är bara positivt.Seal993 sa:Någon som åkt på denna funderar starkt på ett köp. Har läst bra och några lite negativa reiwes men ville veta om den är så allround som sägs Ride Warpig?
Tackar får nog bli en sånLudd_3 sa:Det går alldeles utmärkt o mysjibba runt på den också. Är rätt säker på att du inte blir besviken om du satsar på en warpig.
Såg det men skulle behöva en 158 Och den fanns inteLänna sport har förra årets till bra pris
Isf får du nog slanta upp för årets upplaga. Man brukar kunna hitta med 15-20% off på black fridaySåg det men skulle behöva en 158 Och den fanns inte![]()
Tips på butiker uppskattas”Import” låter så krångligt. Att handla från annat eu-land är ju inte krångligare än att handla från svensk webbutik. Lite trist att euron är så dyr bara, men snowboard är en för liten sport i Sverige för att allt ska gå att köpa lokalt. Jag har handlat brädor från Tyskland, Italien och Frankrike utan några som helst problem.
Tips på butiker uppskattas![]()
Av dom tre så var det bara sport Conrad som hade 158 på lager. Avvaktar till BF och hoppas på prissänkning.![]()
Warehouse One - Snowboards, Wakeboards & Fashion Online Shop
All about watersports, sportswear and fashion. Extensive product range including several trendy products. Fast shipping.www.warehouse-one.de
![]()
Dein Online Shop für Ski, Touren & Outdoor Ausrüstung | Sport Conrad
Sport Conrad Online Shop. Finde das perfekte Ski und Outdoor Equipment für Dein nächstes Abenteuer. ✓ Jetzt bequem online bestellen ✓ Schnelle Lieferungwww.sport-conrad.com
![]()
Blue Tomato online shop – Snow, Surf ja Skate
Blue Tomato online shop för snowboard, freeski, surf & skate. Bästa pris garanti och ett stort urval! Shoppa på ett enkelt sätt!www.blue-tomato.com
Absolut värd att köpa! Mkt rolig bräda för hela berget.Någon som åkt på denna funderar starkt på ett köp. Har läst bra och några lite negativa reiwes men ville veta om den är så allround som sägs Ride Warpig?
Du kanske gick på en för stor storlek? Medium hade kanske passat bättre.Gillade inte alls. 154 och trots det bökigare att få runt än min Jones 164. Libtec Orca sagolik dock och ju rättmätigt slutsåld över hela världen ifjol.
Är 186cm 94kg och har 46 I skostorlek.153-4 räcker bra i bottomless. Är 171 cm, 80kg. Längre blir jobbig i pist och skog.
Då är du och dina fötter stora nog i alla fall.Är 186cm 94kg och har 46 I skostorlek.
Är orolig för att 154 inte ska bli rätt utan att jag måste upp på 158.
Det blir mestadels pist och pow när det finns.Då är du och dina fötter stora nog i alla fall.Vad tänkte du använda den till? Pow, park, piste, rails?
Av dom tre så var det bara sport Conrad som hade 158 på lager. Avvaktar till BF och hoppas på prissänkning.