Ride Warpig

Kaskar

Aktiv medlem
Har du kört Ride Warpig? Killen i filmen åker kanske längd 151 eller 154, radius ca. 6,5 meter, 60 -75 km/h, på en ganska uppkört backe, där tycks också vara ganska mycket nybisar med skidor. Jag har själv provat längd 158, inte för mig. Absolut för liten radius och ganska dålig isgrep, också långsammare från kant till kant än min Jones Hovercraft 164.
Han kanske är dvärg. Då är 151 jättlångt

KaitsuH

Aktiv medlem
Aj fan. Jag bara menade, när jag skickade videon, att man kan åka rätt så fort också med en Warpig. (Den här tråden gällde ju Ride Warpig, inte mig) Nån Vattendroppe tog det personligt, liksom mina äldre skrivningar, men jag ville bara tala om Warpig. För mig en bred, kort och fladdrig bräda. Och den där killen kör den fort som helvete.

För en random skidåkare: att åka nån 151 lång 27 cm bred bräda, radius 6,? meter 75 km/h är liksom att åka 140 långa juniorslalomskidor lika fort på en isig uppkört backe.

Senast ändrad:

termons

Aktiv medlem
Aj fan. Jag bara menade, när jag skickade videon, att man kan åka rätt så fort också med en Warpig. (Den här tråden gällde ju Ride Warpig, inte mig) Nån Vattendroppe tog det personligt, liksom mina äldre skrivningar, men jag ville bara tala om Warpig. För mig en bred, kort och fladdrig bräda. Och den där killen kör den fort som helvete.

För en random skidåkare: att åka nån 151 lång 27 cm bred bräda, radius 6,? meter 75 km/h är liksom att åka 140 långa juniorslalomskidor lika fort på en isig uppkört backe.
Uppkörd isig backe? Vilken video syftar du på?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp