Riksgränsen just nu?

Riksgränsen just nu?
Jag har inte varit uppe på någon vecka, men jag vet att vi har en av de bättre vintrarna på lång tid i Kiruna. Över julen har vi haft enorma snöfall, under bara ett antal timmar fick vi 50cm snö och det var det strörsta snöfallet sedan 82. Så vad jag kan gissa så har det dumpat rätt bra även i Gränsen.

Riksgränsen just nu?
ca 1meter enligt hemsidan iaf... hoppas på fler fina dumpar fram till mars när jag tänkte åka hem och andas lite frisk fjällluft igen.

Riksgränsen just nu?
riksgränsen öppnar den 11 februari med den vanliga stor festen som råder då..
Vi har ganska bra med snö här i kiruna just nu och dom räknar att riksgränsen har över 75cm enligt smhi.. Såg på någon tråd här ett tal runt 1 meter redan nu..
Som brouhaha sa så kom det närmare 50cm snö i kiruna på 12 timmar och sen dess har det snöat ca 2 dagar i veckan... vi är snart över 75 cm även i centrala kiruna skulle jag tro..

Bara börja boka in era sportlovs veckor och liknande i riksgränsen och få njuta av en av dom bästa vintrarna på länge här i norr..

Riksgränsen just nu?
halå..!!

vet nån vad det är för web-adress till riksgränsen...!?
Bonden

Men hur många såna här inlägg ska man behöva läsa egentligen???
Hur svårt kan det vara att söka själv på google.se?
Första sökresultat: riksgransen.nu
Om det var för svårt så klicka på länken http://www.riksgransen.nu/
Den som inte har hört talas om google.se kan ju knappast ha varit inne på internet överhuvudtaget, men eftersom folk hittar till den här sidan så vet jag inte hur folk beter sig...

Riksgränsen just nu?
hehe.. bra svar mtpatrol..

google.se finns allt och har man hyffsat specificerad sök line så får man oftast träff på första försöket..
många som skriver här hade lätt sluppit skriva om man bara hade använt sig lite av google eller liknande..

Tillbaka
Topp