Riksgränsen

freeride_nu

Aktiv medlem
Riksgränsen
Ska åka till 31:a maj. Tänkte bara höra om det är nån som vet hur snön är där vid den årstiden, temperatur etc.

Har förresten tigande följt diskussionen om man ska åka i pist eller hoppa, om vilka lagg som är fetast etc. Det verkar ju nu som om parterna håller på att enas tack vare bombrush:s inlägg. Jag, som både kör i pist, offpist och hoppar (om än inte lika bra som jag skulle vilja kunna) håller med honom till 110%! Skidåkning handlar inte om att kunna sätta de fetaste hoppen eller att ha de fetaste skidorna. Det handlar helt enkelt om att ha kul och att testa sina gränser!

MVH/Mm

Riksgränsen
Råkade missa en liiiten grej.... Det står "Jag ska åka till den 31:a maj". Det ska vara "Jag ska åka till RIKSGRÄNSEN den 31:a maj"!

Hoppas ni förstod det /mm

Riksgränsen
Gränsen 31:a Maj, de låter som en bra ide.

Midnattsåkningen öppnar i mitten av Maj, så du kan åka skidor nästan dygnet runt...å de är ju inte helt fel.

Om du har tur kan du faktiskt få nysnö den tiden på året, kanske inte i systemet, men väl på topparna runt om Gränsen.

Ha en trevlig Gränsen tripp, vi ses i backen

Gonzales

Riksgränsen
Man tackar för responsen! Fortsätt rippa överallt på berget och låt ingen säg till dig vad som är rätt och vad som är fel... Du är rätt bara du går fetast eller har roligast!!! En bra åkare har åkglädje och visar det genom sin åkning

s

Tillbaka
Topp