Riksgränsen

Riksgränsen
Givetvis är det det annars skulle ju stället rasa.
Är själv en av de som ska dit o slita eller vad det nu är vi brukar göra där... Åka skidor kanske vem vet.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp