Rimligt pris för gammal snowboard?

Niiiicke

Medlem
Funderar på att göra mig av med min gamla burton floater som har 10/11 år på nacken. Någon som har en aning vad ett rimlig pris är för den brädan inkl. bindningar? Eller så är det bättre att skänka bort den kanske! :-)

SverigeTomten sa:
Spar den i stället. Häng den i väggen eller så, det är konst och kult!
Kanske skulle göra det då. Det var trots allt den brädan jag började med mina första snowboardsvängar. Annars, vad tror du att ett rimlig pris är för brädan?

NP_Sweden sa:
SverigeTomten sa:
Kanske skulle göra det då. Det var trots allt den brädan jag började med mina första snowboardsvängar. Annars, vad tror du att ett rimlig pris är för brädan?
Om det är den första brädan så ska du absolut spara den tycker jag. Men vad kan du få för det? 500-800kr kanske?

SverigeTomten sa:
NP_Sweden sa:
SverigeTomten sa:
Om det är den första brädan så ska du absolut spara den tycker jag. Men vad kan du få för det? 500-800kr kanske?
Det blir nog att spara den då om jag inte skänker den till någon som vill börja med underbara livsstilen snowboard. Tack för tipset förresten!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp