Kanske skulle göra det då. Det var trots allt den brädan jag började med mina första snowboardsvängar. Annars, vad tror du att ett rimlig pris är för brädan?SverigeTomten sa:Spar den i stället. Häng den i väggen eller så, det är konst och kult!
Om det är den första brädan så ska du absolut spara den tycker jag. Men vad kan du få för det? 500-800kr kanske?NP_Sweden sa:Kanske skulle göra det då. Det var trots allt den brädan jag började med mina första snowboardsvängar. Annars, vad tror du att ett rimlig pris är för brädan?SverigeTomten sa:Spar den i stället. Häng den i väggen eller så, det är konst och kult!
Det blir nog att spara den då om jag inte skänker den till någon som vill börja med underbara livsstilen snowboard. Tack för tipset förresten!SverigeTomten sa:Om det är den första brädan så ska du absolut spara den tycker jag. Men vad kan du få för det? 500-800kr kanske?NP_Sweden sa:Kanske skulle göra det då. Det var trots allt den brädan jag började med mina första snowboardsvängar. Annars, vad tror du att ett rimlig pris är för brädan?SverigeTomten sa:Spar den i stället. Häng den i väggen eller så, det är konst och kult!