Ripcurl Girls tour Kungsberget 07

Dr_Snow

Ny medlem
I helgen är det tjejernas tur i Kungsberget. Pojkarna får stå utanför staketet till parken och beundra er helt enkelt.
Bara tjejer i parken, givetvis både skidor och snowboard.
Mer info:
Ripcurl Girls Tour i Kungsberget 20-21 Januari 2007
http://www.kungsberget.se/events.php
Och när ni grabbar har lärt er ett nytt trick genom att titta på några som kan så får ni masa er iväg till en liten special-park som är öppen för alla.

Och som liten bonusinfo som inte går att läsa sig till; det är kallt på berget ikväll (-5) och kanonerna står och sprutar på för allt vad grejerna håller för...

Senast ändrad:
Kommer nyss från Kungsbergets kvällsåk och kan berätta att vädret är i nuläget kraftigt snöfall, runt 4-5 minusgrader och varenda kanon sprutar snö.

Va i hellskotta?! Jag uppfattade det som om tjejerna skulle ha ett camp,
men inte att dom diskriminerar killarna ;D Ska anmäla detta till JÄMO !

Kul att tjejerna får ta plats på denna heliga mark, men vafan.
Nu när man är så sugen !!! Då måste vi ju få en BOY'sWEEKEND!

Jag ska upp med ett gäng brudar. Bussen bokades precis till på lördag. Så mina damer, vilka gör oss sällskap?

OwetZ sa:
Kommer nyss från Kungsbergets kvällsåk och kan berätta att vädret är i nuläget kraftigt snöfall, runt 4-5 minusgrader och varenda kanon sprutar snö.
låter finfint eftersom jag kanske har Intro-kurs där nästa helg. Blir bjursås eller kbb eftersom hoforsbacken inte har någon snö :<

jag.. ska dit då.. Åker upp från västerås. Jag tycker det är synd, inte för att tjejerna ska ha en tävling, utan för att jag vill åka! ;P hoppas den "nya" parken blir bra!

Lånar tråden lite.. är det någon som vet hur många och vad det är för rails/boxar och om det är något hopp som kommer vara uppe i den alternativa parken där icke tävlingsåkare kan köra! tack

I tidningen så var det en gammal bild på "j_lantz @ fr", så stog det "I helgen är det bara tjejer i parken" hehe, någorlunda komiskt! :)

För er som undrar hur parken kommer att se ut så är beskedet att det inte riktigt är klart än.

Jag citerar ett mejl:
Parkernas upplägg är inte helt klart pga att vi just nu lägger snö för fullt, kommer börja bygga sent ikväll/inatt..
Men planen inför RCGT är 4 olika hopp och 8 olika rails/boxar,
För dom andra är det 4 olika rails/boxar och 1 hopp.

Senast ändrad:
sjukt kul dag måste jag säga (var bara där i lördags) tack för all hjälp killar :)
men vilken sida var det dom skulle lägga in bilderna dom tog?

det var helt sjukt bra :D var också bara där i lördags!
tror de skulle lägga upp bilderna på www.tacky.se om jag hörde och fattade det rätt

Jag va faktiskt oxå där, tack för en as grym lördag. allt va på topp. stämningen parken och folket ! :)

Dr_Snow sa:
För er som undrar hur parken kommer att se ut så är beskedet att det inte riktigt är klart än.

Jag citerar ett mejl:
Parkernas upplägg är inte helt klart pga att vi just nu lägger snö för fullt, kommer börja bygga sent ikväll/inatt..
Men planen inför RCGT är 4 olika hopp och 8 olika rails/boxar,
För dom andra är det 4 olika rails/boxar och 1 hopp.
fyfan... jag var där... det sög som fan.. några timmar efter liftöpningen lyckades dom få upp EN box för killarna.... inget hopp heller

Håller med tjejor!
Visst va de grymt! Åh ni killar.. ni va superduktiga, tack för tipsen!

Tillbaka
Topp