Rischter

EGILKAHLBOM

Ny medlem
Rischter
kommer ni ihåg det där programet som gick för några år sen om snösport som hette rischter? jag är iallafall grymt sugen på att få det tillbaka, är inte ni det? jag tycker att alla som läser det här och vet vad jag pratar om ska skicka in en önskan om att få programmet tillbaka.

svt sports programchef: albert.svanberg@svt.se

Senast ändrad:
Rischter
jag slänger def iväg ett mail till svt. tänker även ge förslag på att man ska vara mer inriktade på freestyle grenar och även ta med skidåkning i programmet.

Rischter
det va ett irktigt bra program faktiskt ! , vad skrev ni till honom/svt så man kankse kan skriva lite lika så dom fattar : ge exempel på vad ni skrev o hjälp mej hehe =) !, bra ide!

Rischter
Dom hade sjukt bra reportage om hur skate kom till och typ intervjuade Tony Hawk och grejor. Men i övrigt så saknar man programmet! Mycket bra ide'

Rischter
Inget som ärketönten Niklas Hyland har medverkat i har varit bra. Inte heller Richter. Nu, med ett par års distans kanske idén känns vacker men är det ingen som kommer ihåg vad man tyckte och tänkte när det verkligen var aktuellt? Jag kan inte komma ihåg att någon, vid den tiden, faktiskt gillade programmet.
Däremot ställer jag mig mycket positiv till ett nytt vintersportmagasin på svt.

Rischter
Frealsare sa:
Inget som ärketönten Niklas Hyland har medverkat i har varit bra. Inte heller Richter. Nu, med ett par års distans kanske idén känns vacker men är det ingen som kommer ihåg vad man tyckte och tänkte när det verkligen var aktuellt? Jag kan inte komma ihåg att någon, vid den tiden, faktiskt gillade programmet.
ja kollade på de varenda tisdag lr onsdag lr när det gick..

Rischter
KruxeliduX sa:
Frealsare sa:
ja kollade på de varenda tisdag lr onsdag lr när det gick..
Måndagar 22;30 tror jag det var.

Rischter
det var rätt bra minns att dom intervjuva jacob wester och Jon tror jag.. vore fett skoj om det komm tillbaka.. maila svt lr nnått!!!!!!!!

Tillbaka
Topp