Rise Against Roger(kanske BigAir) Alliansen!

• Trådstartare Trådstartare Stjidran
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

Stjidran

Guest
okej, jag och några andra har bestämt oss för att starta en Motståndsrörelse mot roger, DET ÄR SÅNA SOM HAN SOM FÖRSTÖR FREERIDE. Han klarar inte ändring i systemet, han klarar inte kidzen i backen, han klarar inte att vi unga tar över.. om han klagar på våran svenska, så ska han klaga på våra lärare, om han ska klaga på våra fula ord, klaga på tv och uppfostran. Face it.. han är en gammal gubbe som inte klarar att världen ändras, som någon annan skrev, han vill att freeride ska vara en utopi för såna som han! Om han nu är BigAir,så alla som vill stå emot Roger/BigAir KOM MED!! Freeriders har fått nog, freeriders protester, freeriders har fått nog...

ALLA SOM ÄR PÅ, SKRIV HÄR!

Senast ändrad:
Saker ändrar på sig även Freeride acceptera eller sluta använda det ?

Roger kanske är inne i en svår period, typ som 40 års krisen. Han kanske längtar tillbaka till den tiden då också han var ung och inte ryggen värkte. Stötta Roger

Senast ändrad:
roger är hemlig..kanske till och med en bluff. vi avslöjar honom en gång för alla och visar vad som är hans sanna identitet?

Roger är en bluff, antagligen av en feg person som har ett annat "riktigt" konto här. Men "Roger" är för rädd om sitt eget skinn så han använder ett annat konto för att kunna säga vad han tycker utan att få halva åres fjuniga fjortisar med för stora kläder efter sig som vill ta livet av honom sina mittmonterade skidor och ord som playerhater.

roger är bigair. men jag jobbar gärna emot bigair.

Bra att någon vågar ta initsiativ (stavning?) och står upp mot Roger.
Han säger ju själv att han är ny på freeride men i hans forum inlägg så hör vi ju att han tydligen har varit med länge!

nån som kan spåra hans ip?! kanske kolla om nån annan användare har samma så vi kan sätta dit honom.

gjorde en liten ändring i rubriken och inlägget, OCH! till alla admins, som vill stänga ner tråden, tänk på att han skrev att dom flesta av oss unga är ''snorungar'' isåfall... är han en ''gubb*****'' hejjjsvejjs

Är det bigair som är Roger?
Jag har ett minne av att bigair var en riktig sån där person som Roger talar emot? Eller har jag fel?

Roger är en schysst karl fast jag vet att det e BigAir men vi kan inte göra så himlans mycket för den saken.

Stjidran sa:
okej, jag och några andra har bestämt oss för att starta en Motståndsrörelse mot roger, DET ÄR SÅNA SOM HAN SOM FÖRSTÖR FREERIDE. Han klarar inte ändring i systemet, han klarar inte kidzen i backen, han klarar inte att vi unga tar över.. om han klagar på våran svenska, så ska han klaga på våra lärare, om han ska klaga på våra fula ord, klaga på tv och uppfostran. Face it.. han är en gammal gubbe som inte klarar att världen ändras, som någon annan skrev, han vill att freeride ska vara en utopi för såna som han! Om han nu är BigAir,så alla som vill stå emot Roger/BigAir KOM MED!! Freeriders har fått nog, freeriders protester, freeriders har fått nog...

ALLA SOM ÄR PÅ, SKRIV HÄR!
JAG E PÅ! Roger is the shit! Och då menar jag det...

OScratchO sa:
nån som kan spåra hans ip?! kanske kolla om nån annan användare har samma så vi kan sätta dit honom.
Ja, johan kan väl antagligen kolla vilken ip han skriver från, men vad ska han göra med den sen?

bortaa

Senast ändrad:
Känns det inte onödigt att ge honom ännu mer uppmärksamhet om du nu inte gillar honom? Personligen håller jag med han i många avseende, men tycker vissa saker kan skötas smidigare...
Förstår inte riktigt vad du vill åstakomma med den här tråden? Så länge han inte bryter mot några regler så har han rätt till en åsikt? Varför detta personangrepp?

Stjidran sa:
BTW, ju mer unga som är emot honnom ju mer psykbryt får han, eftersom han inte gillar oss ^^

Rise Against!
hahaha och vad får dig att tro det?

Senast redigerad av en moderator:
Stjidran sa:
BTW, ju mer unga som är emot honnom ju mer psykbryt får han, eftersom han inte gillar oss ^^

Rise Against!
Jag tror faktist att han skrattar som fan åt dig, när han kommer läsa den här tråden.

LÅS!

Senast ändrad:
Jag säger så här! Endel saker roggeboy säger är rätt! Men bara för att det möjligtvis skulle kunna vara big air så går jag med i motståndsrörelsen:D

OScratchO sa:
Rege sa:
OScratchO sa:
för att ha bombarderat freeride
Bombarderat, har fr sprängts? isåfall en stor applåt till johan som lyckades reparer skadan så fort!
Ja, freeride har sprängts.. 2 avlidna och 14 svårt skadade..

Men jag tror nog alla här vill veta om Roger värkligen är Roger och inte har en annan användare eller är gamle BigAir.
Förbannat mogen humor, håll det OnTopic om det nu ska disskuteras något...

Deespin sa:
OScratchO sa:
Ja, johan kan väl antagligen kolla vilken ip han skriver från, men vad ska han göra med den sen?
som någon annan skrev tidigare att det kanske är någon som har en annan användare här på freeride bara att han eller hon inte vågar stå upp för sin sak så han eller hon skapade Roger och med ip:n så skulle vi kunna kolla om han värkligen bor i Wien.

OScratchO sa:
Deespin sa:
OScratchO sa:
som någon annan skrev tidigare att det kanske är någon som har en annan användare här på freeride bara att han eller hon inte vågar stå upp för sin sak så han eller hon skapade Roger och med ip:n så skulle vi kunna kolla om han värkligen bor i Wien.
tror du allvarligt johan bryr sig om roger bor i wien eller inte?
tror du har orkar lägga ner tid på att kolla upp det?

Deespin sa:
OScratchO sa:
Deespin sa:
tror du allvarligt johan bryr sig om roger bor i wien eller inte?
tror du har orkar lägga ner tid på att kolla upp det?
jag är för trött för att hitta på något att skriva nu så godnatt!

Deespin sa:
Stjidran sa:

Rise Against!
hahaha och vad får dig att tro det?
Du är i maskopi med honnom! Hädare! nä men, han sa ju att han stör sig på snorungar.. jag skulle tro att vi unga klassas som snorungar...

Stackars Stjidran och hans kompanjoner. Ni inser inte att jag och alla mina lärjungar kommer vinna kriget mot er. Ni för freeride mot en undergång, jag ska stoppa det om det så är det sista jag gör. Länge leve gamla gardet!

Din vän, Roger

Förresten ser jag att många av er nämner den här "BigAir" men jag kan säga så mycket som att jag INTE är någon jävla BigAir. Tyckte jag läste att han lämnat freeride?

Senast ändrad:
jag hejar på Roger!

Tack ztigenius och alla ni andra som tror på mig.
Vill ni ansluta er till min krets är det bara att ni skriver i gästboken!

Eran, Roger

Haha, det här är riktigt underhållande. Personen bakom Roger kan skratta gott åt alla ungar som börjar grina över hans inlägg. Fattar inte hur folk orkar bry sig så mycket och ta det på sånt stort allvar. Om han verkligen tycker sådär så är det väl bara och skita i honom och köra sitt eget race. Om ni tyckte Roger framstod som töntig så framstår ni som ännu töntigare som gör en underskriftlista.
God natt!

Jag är med Roger!

Mer kärlek på freeride.se, mindre kaxighet och attityd. Många av "kidsen" förstör för andra i samma ålder. Det känns knappt som någon idé att svara på/läsa någon av de yngre medlemmarnas inlägg, då deras trovärdighet är rätt låg.

Stor puss till alla de yngre medlemmarna som håller fanan högt. Ni vet vilka ni är.

Moderatorerna? har det inte gått för långt nu med denna tråden?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp