Roadtrip med husbil

henkoo

Ny medlem
Roadtrip med husbil
Tja! Vi är 5 kompisar som ska åka på roadtrip 3 veckor runtom i sverige(v 28,29,30). Men problemet är att vi inte har någon husbil än...

Är det någon av är freerideanhängare som har en husbil med plats för 5 personer? Var då snäll och hör av dig så kan vi diskutera fram ett bra pris:)

Mvh Henrik

Roadtrip med husbil
hej!
jag har en gammal mb 508 som är b-reggad.
rost finnes och besiktningen går ut i april.. men ni får den billigt. 5000kr

Roadtrip med husbil
det är en del att göra innen bilen kan besiktigas, svetsning och lägga golv mm. jag kommer sälja bilen som den är.
har ni tillgång till verkstad med svets kan detta vara ett bra köp, annars ska ni ha något annat.
bilen finns i göteborg och jag kan fixa bilder.

om ni tycker att det är för mycket jobb med denna bilen så kolla på andra 508or, det är grymt bra bilar som går riktigt långt.
förr gick det att b-regga dem men till de flesta måste man ha c kort.

Roadtrip med husbil
ev. skulle ni ju kunna kolla på att hyra och få med lite säkerhet o grejer som fungerar. så man inte får problem med vattenslangar, gasol m.m som inte fungerar! sen hur man ska hyra får man väl lägga upp på något smart sätt. men har ni körkort är det ju klart ni ska få hyra? (20 år kanske?) svårt o hyra på föräldrarna brukar det ju också vara om dom inte ens ska med i bilen =/ men ett litet tips bara!

Roadtrip med husbil
Axx: då försöker vi nog hitta någon annan husbil. tack ändå

Shredted: Jag tror det låter som en bra idé att ta något lite nyare. Vi har tittat runt lite på husbilar och sett att dem kostar ganska mycket per vecka. Men nu har vi hittat en husbil till hyfsat pris i 3 veckor så vi får hoppas på att det fungerar:D tack så mkt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp