Robin Trolin - Fancy Skiers Teaser[07-08] HDV

Robintrolin

Medlem
Jag blev ÄNTLIGEN klar med teasern till årets film "Fancy Skiers"!
Har suttit allt för många timmar framför burken och finslipat på den nu, men vad gör det om man själv är nöjd med resultatet?
Som ni kanske ser kommer hela filmen om ett tag, jag skulle tippa på i augusti/september:)

Säg gärna vad ni tycker, så laddar jag upp den i HDV format senare.

http://files.filefront.com/Fancy+Skiers+Teaserwmv/;11008106;/fileinfo.html

UPPDATE:
Nu finns även trailern i HDV, för er som redan har sett den. LADDA gärna NER den igen fast i HDV, sjukt mycket trevligare att titta på!
LÄNK:
http://files.filefront.com/Fancy+Skiers+Teaser+HDV+7pm2t/;11183123;/fileinfo.html

Laters!

Senast ändrad:
galen edit! Du har överträffat dig själv robbin!

Fancy editing! Allt är stadigt och fint filmat, redigeringen är sjukt behaglig, inte för mkt effekter osv, helt i min smak. Åkningen verkar ju vara bra också. Det enda jag kan klaga lite på om jag verkligen försöker hitta fel är åkarnamnen som kommer in mitt i trailern, lite störande men kanske medvetet, vad vet jag. Toppentrailer!

Hjalles sa:
Fancy editing! Allt är stadigt och fint filmat, redigeringen är sjukt behaglig, inte för mkt effekter osv, helt i min smak. Åkningen verkar ju vara bra också. Det enda jag kan klaga lite på om jag verkligen försöker hitta fel är åkarnamnen som kommer in mitt i trailern, lite störande men kanske medvetet, vad vet jag. Toppentrailer!
Tack för all credit allihopa!
Ja det är medvetet, och jag tycker det blev bäst så. Men det är ju från person till person:)

Namnet hade suttit bättre i slutet, som på biotrailers.
Annars va redigeringen sjukt bra. Lagom klipp etc (förutom att man vill se hela tricken, men så ska ju en trailer va)

Det här var helt sjukt!
kändes verkligen som en proffs film, bra åkning, filmning och redigering
längtar verkligen till filmen

Härligt härligt. Sköna vajerfilmningar, grymma vinklar och smooth edit! Låten var grymt passande även om den kanske inte va bra separat men går grymt bra ihop med teasern! Fet åkning också, ska bli kul att se bröderna Westman in action på fler ställen än här uppe kring Storklinten!

Jäkligt najs redigerat må jag säga, men låten är jag lite tveksam till, vore bättre med en lite gladare låt kanske, för att få upp stämmningen lite...

och vajern borde du verkligen köra på någon slags railsetup, det vore asnajs!

hyllengren sa:
Jäkligt najs redigerat må jag säga, men låten är jag lite tveksam till, vore bättre med en lite gladare låt kanske, för att få upp stämmningen lite...

och vajern borde du verkligen köra på någon slags railsetup, det vore asnajs!
Tacktack!
Jag ville bryta trenden lite, har varit allt för mycket hiphop och gladmusik i trailers. Visst, det brukar bli roligare att se på med sån musik, men jag tycker att den här gjorde så att det blev lite mer spänning och suget efter hela filmen blev större:)

Klart jag kommer att göra det! Har fått upp riktigt feta summer setups på gården nu, och vi har redan börjat filma för en sommarfilm;) Håll utkik!

sjuuukt robin, riktigt bra teaser, den är värd alla timmar du har suttit och slitigt!! längtaaaaaaaaaaaaaar till hela filmen!

Senast ändrad:
Sjukt bra trailer! Vad fan gör han på slutet? helt sjukt. 5aaaaaaaa! :)

fy fan! seriöst det där är det bääääästa trailern jag nånsin sett! fy fan! vill se filmen nu

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp