Robin Trolin - Fancy Skiers Teaser[07-08] HDV

jag älskar er !!!! galen volt av railen jonas hjolman :)

gillar mitt skrik i slutet :)
robin du är grym på att redigera creeed på den

EmilHolmsten sa:
gillar mitt skrik i slutet :)
robin du är grym på att redigera creeed på den
Ja ditt och Kims skrik gjorde hela filmen!

Tack så galet jäkla mycket för alla kommentarer! Jag var själv mycket nöjd med teasern, men trodde inte att ni skulle tycka såhär bra om den, kul! Känns som att det kommer bli svårt att leva upp till era förväntningar för hela filmen

Härmed sväljer även jag min stolthet och erkänner att du gjort en riktigt bra teaser, spännande!

Inte många ggr jag ser fram emot amatörfilm, men nu gör jag allt det =)

sådär, nu har jag äntligen fått upp den i HDV (720p). Ladda gärna ner den igen, nu när kvalitén är sjukt mycket bättre!:)

Robint sa:
sådär, nu har jag äntligen fått upp den i HDV (720p). Ladda gärna ner den igen, nu när kvalitén är sjukt mycket bättre!:)
Jag behövde ändra till .mpg istället för .m2t för att det skulle fungera. Kanske samma för fler?

Sjukt skön Trailer btw. Jag undrar också hur du har gjort det där med linan?

Senast ändrad:
paffare sa:
Robint sa:
Jag behövde ändra till .mpg istället för .m2t för att det skulle fungera. Kanske samma för fler?

Sjukt skön Trailer btw. Jag undrar också hur du har gjort det där med linan?
Inte om du använder VLC player:)

den va så jävla "över editerad" tycker jag tyckte inte låten passade in alls, åkningen var vell ok.

Senast ändrad:
RailReppin sa:
den va så jävla "över editerad" tycker jag tyckte inte låten passade in alls, åkningen var vell ok.
men lägg ner .. redigeringen är absolut INTE över editerad, det enda han gjort är att i början klippa i takt med musiken.. inga överdrivna effekter lr nått .. och musiken passar UTMÄRKT till trailern.

learn before you say somethin ..

åhhh du har överträffat dig själv
sjuuukt nice, längtar till filmen!!!! fett

not.

Tillbaka
Topp