Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör med Sony Vegas 7.0bantonandree sa:Grymt bra trailer:P vad använder ni för filmredigerings program? svara i gästboken:D
Ja ditt och Kims skrik gjorde hela filmen!EmilHolmsten sa:gillar mitt skrik i slutet
robin du är grym på att redigera creeed på den
Jag behövde ändra till .mpg istället för .m2t för att det skulle fungera. Kanske samma för fler?Robint sa:sådär, nu har jag äntligen fått upp den i HDV (720p). Ladda gärna ner den igen, nu när kvalitén är sjukt mycket bättre!![]()
Inte om du använder VLC playerpaffare sa:Jag behövde ändra till .mpg istället för .m2t för att det skulle fungera. Kanske samma för fler?Robint sa:sådär, nu har jag äntligen fått upp den i HDV (720p). Ladda gärna ner den igen, nu när kvalitén är sjukt mycket bättre!![]()
Sjukt skön Trailer btw. Jag undrar också hur du har gjort det där med linan?
Då vill jag att du uttrycker dig lite bättre, och säger vad som kan göras bättre till nästa editRailReppin sa:den va så jävla "över editerad" tycker jag tyckte inte låten passade in alls, åkningen var vell ok.
men lägg ner .. redigeringen är absolut INTE över editerad, det enda han gjort är att i början klippa i takt med musiken.. inga överdrivna effekter lr nått .. och musiken passar UTMÄRKT till trailern.RailReppin sa:den va så jävla "över editerad" tycker jag tyckte inte låten passade in alls, åkningen var vell ok.