Rocker eller pist.....

Scream-59

Medlem
Rocker eller pist.....
Köpt mina första tiprocker, 105 midja.
kört i stenhård pist o "kroppen säger hoppa"
kommer aldrig att gå tillbaka til 71 mm.
ni som inte testad, GÖR det!
Och tänk, utanför pisten med ungarna!
KUUUUUUUL

Line Influence
esa
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp