Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om jag vill ha en rocker som passar bättre utanför pisten men också i pisten, dock inte funpark.Coldis sa:Jag antar att du vill ha en ren jibboard eftersom att både www rocker och park rocker är sjuuukt mjuka. Mellan dessa två har park rockern mycket mer rocker och sägs vara ganska sketchy till allt annat än boxar, det är iofs www\'n också men den har lite mindre rocker och kanske lite mer stabilitet.
Är det en mjuk lekbräda med rocker du vill ha har du även sjukt många fler alternativ, alla märken gör en sådan nu. Eftersom att det är väldigt svårt att läsa till sig valet så bör du antingen testa på någon demo eller bara välja efter det märket du gillar mest, alla tycker ju olika.
(2011 boards då många har ändrats till rockerversioner som t.ex. manual och LM som finns i två olika)
Lib Tech box scratcher
Gnu Street
Capita Horrorscope
Capita Ultrafear
Rome Artifact rocker
Forum Manual
Smokin Hooligan
Stepchild Jibstick
Stepchild Joe Sexton
Technine LM pro
Technine Enforcer
För att nämna några. Så som sagt, välj det märket du gillar och gå därifrån, det brukar vara lättast då alla ändå tycker olika. Den som står ut för en person kanske inte gillas av en annan, i mitt fall Skate Banana, jag gillade den inte speciellt mycket alls.
sub zero är ingen rocker, det är gullwing camber på den.palmdal sa:nitro zub zero, jävligt fet bräda!!! billig och håller!
alla brädor ni pratar om kostar runt 5000, köttigt värre enligt min smak...
gullwing betyder v-rocker och camber under fötterna, alltså en rockerboard då kontaktpunkterna lyftsmagnusericsson sa:sub zero är ingen rocker, det är gullwing camber på den.palmdal sa:nitro zub zero, jävligt fet bräda!!! billig och håller!
alla brädor ni pratar om kostar runt 5000, köttigt värre enligt min smak...
Gillar du lib tech alltså? Om du inte visste så görs både Lib tech och Gnu av Mervin, det är alltså samma ledning och "märke".Nickel sa:Om jag vill ha en rocker som passar bättre utanför pisten men också i pisten, dock inte funpark.Coldis sa:Jag antar att du vill ha en ren jibboard eftersom att både www rocker och park rocker är sjuuukt mjuka. Mellan dessa två har park rockern mycket mer rocker och sägs vara ganska sketchy till allt annat än boxar, det är iofs www\'n också men den har lite mindre rocker och kanske lite mer stabilitet.
Är det en mjuk lekbräda med rocker du vill ha har du även sjukt många fler alternativ, alla märken gör en sådan nu. Eftersom att det är väldigt svårt att läsa till sig valet så bör du antingen testa på någon demo eller bara välja efter det märket du gillar mest, alla tycker ju olika.
(2011 boards då många har ändrats till rockerversioner som t.ex. manual och LM som finns i två olika)
Lib Tech box scratcher
Gnu Street
Capita Horrorscope
Capita Ultrafear
Rome Artifact rocker
Forum Manual
Smokin Hooligan
Stepchild Jibstick
Stepchild Joe Sexton
Technine LM pro
Technine Enforcer
För att nämna några. Så som sagt, välj det märket du gillar och gå därifrån, det brukar vara lättast då alla ändå tycker olika. Den som står ut för en person kanske inte gillas av en annan, i mitt fall Skate Banana, jag gillade den inte speciellt mycket alls.
Alltså lite styvare bräda. Vad skulle du rekommedera då? Tex Lib Tech Skate Banana?