Rockerskidor, säsongen 10/11
Hejsan Hejsan!
Nu när hösten har kommit till landet börjar det dra ihop sig för att köpa nya skidor till säsongen!
Är 195 lång och har en tyngd på 90kg. Det jag vill använda skidan till är puder, kommer nog bli större andel skogsåkning men inte säker än. Vill därför ha en rocker skida som är lättsvängd och som flyter bra.
Undrar lite över ifall det är någon här som har kört på Rossignol S7 eller Armada ARG och som skulle kunna hjälpa mig lite på traven?
Kör i dagsläget på ett par Atomic Pimp 183 ifall någon undrar. :|
EDIT: Efter lite hjälp är inte längre JJ & Gotama lika intressant.
Armada ARG
4FRNT EHP
Rossignol S7
Hell Bent ligger fortfarande kvar då jag har fastnat för denna lite
Är det någon som kör/har kört på dessa skidor och som skulle kunna slänga in några väl valda ord?
//Daddel
Nu när hösten har kommit till landet börjar det dra ihop sig för att köpa nya skidor till säsongen!
Är 195 lång och har en tyngd på 90kg. Det jag vill använda skidan till är puder, kommer nog bli större andel skogsåkning men inte säker än. Vill därför ha en rocker skida som är lättsvängd och som flyter bra.
Undrar lite över ifall det är någon här som har kört på Rossignol S7 eller Armada ARG och som skulle kunna hjälpa mig lite på traven?
Kör i dagsläget på ett par Atomic Pimp 183 ifall någon undrar. :|
EDIT: Efter lite hjälp är inte längre JJ & Gotama lika intressant.
Armada ARG
4FRNT EHP
Rossignol S7
Hell Bent ligger fortfarande kvar då jag har fastnat för denna lite
Är det någon som kör/har kört på dessa skidor och som skulle kunna slänga in några väl valda ord?
//Daddel
Senast ändrad: