Rökning i liftkön?

Apfnask

Ny medlem
Rökning i liftkön?
Respektlöst eller en självklarhet?

Personligen anser jag att det är respektlöst eftersom jag är astmatiker, vad tycker ni?

Rökning i liftkön?
det är ju sjukt oskönt om folk gör det. det kan ju inte va så jobbigt och vänta tills man kommer upp och gå iväg en bit.

Rökning i liftkön?
Respektlöst. Säg ifrån ifall någon röker. Brukar göra det själv, dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liften

Senast ändrad:
Rökning i liftkön?
jag är också astmatiker och röker precis när jag känner för det. sen om det råkar vara i liftkön so be it, lifkön är väl inte finare än krogkön, övergångsställ, busshållplatser eller någon annanstans där människor tvingas stå varandra nära nog för att idka samlag..

luften är fri

Rökning i liftkön?
Likt de flesta, tycker jag inte heller att det är lugnt! I en trång liftkö är det rätt oskönt att tvingas inhalera rök..

Rökning i liftkön?
All rökning som sker på allmän plats där icke-rökare vistas och andas är vidrigt. Det spelar ingen roll om det är i liftkön, i krogkön eller vid ett övergångsställe. Rökare borde bara få röka i speciella rökrum, precis som det är på Ålandsbåtarna.

Rökning i liftkön?
krylonis sa:
jag är också astmatiker och röker precis när jag känner för det. sen om det råkar vara i liftkön so be it, lifkön är väl inte finare än krogkön, övergångsställ, busshållplatser eller någon annanstans där människor tvingas stå varandra nära nog för att idka samlag..

luften är fri
Luften är fri? Trodde inte 22-åringar gick på lekis.

Jag tänker inte lacka om någon röker i en liftkö. Att stå och röka i en busskur är däremot sjukt respektlöst. Det är ni som har gjort valet att röka, inte vi andra som står i busskuren.

Rökning i liftkön?
nackskott direkt tycker jag, totalt respektlöst. Precis som alla andra allmänna platser, tex. busskurer, tågstationer och överallt. Vill ni röka era jävla cigaretter, gör det hemma hos er istället så vi slipper lukta brand hela dagarna.

Rökning i liftkön?
händer inte så ofta för mig men när de händer så struntar jag i det. brukar ta avstånd från dom, för alla vet att de inte är bra med cancerpinnar (:

Rökning i liftkön?
skiter faktiskt fullständigt i det hela, vi är trots allt ute och det är ju inte så att man blåser ut röken i någons ansikte.

sedan är det oftast rätt svårt att få fyr på ciggen under själva liftgången,

rök i liften pojkar, alltid kul när något heldagsmongo tycker det är respektlöst med. Gör det hela mycket roligare.

Rökning i liftkön?
idag i tandådalen var det en grabb på ca 16-17 år såg det ut som. Han kom i liftkön och rökte 2 cigg samtidigt och hade en liten jäger i ena fickan på sin ryska pälsmössa, det var hårt !!

Rökning i liftkön?
hahaha, jag började tänka på hur det skulle se ut om tanner stog med en spliff i liftkön

Rökning i liftkön?
Det e fett chill! Jag älskar rökning i liftkön! Man kan börja mummla för sig själv " jävla rökare tror han e nått. Bara för han e busig och förlorar 7 minuter av sitt liv på varje cigg!". Skit kul om dom hör dig! Ännu roligare om dom kaxar tillbaka. Och det ultimata är om det är en Dansk! HAHA då jävlar!
Prova själva! Man blir iallafall gladare!

Rökning i liftkön?
rasmusericson sa:
idag i tandådalen var det en grabb på ca 16-17 år såg det ut som. Han kom i liftkön och rökte 2 cigg samtidigt och hade en liten jäger i ena fickan på sin ryska pälsmössa, det var hårt !!
låter som en vanlig dag i parkliften, ryssarnas nya nationalsport är att vara fullast och hoppa längst.

Rökning i liftkön?
Regiina sa:
Giro sa:
dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liften
cEkholm sa:
brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
Wiho coola killar
Coola killar?

Inget coolt direkt med att röka förutom om man är en liten fjortis.

Det jag menade var att jag aldrig står i liftkön utan att jag tar en i liften eller på toppen nånstans.

Rökning i liftkön?
cEkholm sa:
Regiina sa:
Giro sa:
dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liften
cEkholm sa:
brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
Wiho coola killar
Coola killar?

Det jag menade var att jag aldrig står i liftkön utan att jag tar en i liften eller på toppen nånstans.
Nej det finns inget coolt med att röka.

Samma här. Menade med att jag aldrig står i liftkön utan att jag går undan eller att jag frågar ifall jag kan få ta en.

Rökning i liftkön?
Äh, orka röka i liftkön. Man ska vänta tills man kommer upp till toppen, hitta ett fika-vänligt ställe med mycket sol, hacka ut en stol ur snön, sätta sig och ta en cigg och en kopp kaffe. Det är fint det!

Rökning i liftkön?
Giro sa:
cEkholm sa:
Regiina sa:
Giro sa:

Wiho coola killar
Coola killar?

Nej det finns inget coolt med att röka.

Samma här. Menade med att jag aldrig står i liftkön utan att jag går undan eller att jag frågar ifall jag kan få ta en.
och jag menade att ni var coola som var tvungna att säga att ni rökte när ingen frågade.

Tillbaka
Topp