Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Giro sa:dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liften
Wiho coola killarcEkholm sa:brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
Luften är fri? Trodde inte 22-åringar gick på lekis.krylonis sa:jag är också astmatiker och röker precis när jag känner för det. sen om det råkar vara i liftkön so be it, lifkön är väl inte finare än krogkön, övergångsställ, busshållplatser eller någon annanstans där människor tvingas stå varandra nära nog för att idka samlag..
luften är fri
låter som en vanlig dag i parkliften, ryssarnas nya nationalsport är att vara fullast och hoppa längst.rasmusericson sa:idag i tandådalen var det en grabb på ca 16-17 år såg det ut som. Han kom i liftkön och rökte 2 cigg samtidigt och hade en liten jäger i ena fickan på sin ryska pälsmössa, det var hårt !!
Coola killar?Regiina sa:Giro sa:dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liftenWiho coola killarcEkholm sa:brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
Nej det finns inget coolt med att röka.cEkholm sa:Coola killar?Regiina sa:Giro sa:dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liftenWiho coola killarcEkholm sa:brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
Inget coolt direkt med att röka förutom om man är en liten fjortis.
Det jag menade var att jag aldrig står i liftkön utan att jag tar en i liften eller på toppen nånstans.
och kanske i backen ibland?Zamboni sa:Röker aldrig i liftkön ! påvägen upp tar man en isåfall !! ;D
Rock rock rock rock rock n´ roll highschool!Regiina sa:Giro sa:dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liftenWiho coola killarcEkholm sa:brukar dra upp till toppen eller gå bakom nått hus om jag så måste.
och jag menade att ni var coola som var tvungna att säga att ni rökte när ingen frågade.Giro sa:Nej det finns inget coolt med att röka.cEkholm sa:Coola killar?Regiina sa:Giro sa:dock röker jag själv ibland men OBS. jag röker endast i skymundan eller i liften
Wiho coola killar
Inget coolt direkt med att röka förutom om man är en liten fjortis.
Det jag menade var att jag aldrig står i liftkön utan att jag tar en i liften eller på toppen nånstans.
Samma här. Menade med att jag aldrig står i liftkön utan att jag går undan eller att jag frågar ifall jag kan få ta en.