Rökning i liftkön?

Rökning i liftkön?
Det är inte fel att röka någonstans så länge det är hasch i släggan! Alla andra mesostar kan ta sina jävla risifruttis o bananer o dra åt pipsvängen.
Rastafari!

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
Det är inte fel att röka någonstans så länge det är hasch i släggan! Alla andra mesostar kan ta sina jävla risifruttis o bananer o dra åt pipsvängen.
Rastafari!
Är det något du kan ordna? Du kan langa ditt nummer här i tråden så kan du bli freerides nya kran.

Rökning i liftkön?
ser inte varför alla ska hålla på att hata på rökare? är ju trots allt personens eget val.

och nej, jag röker inte i liftkön. dock så har vi liftvakter som nästan jämt röker i våran hemmabacke.

Rökning i liftkön?
krow sa:
ser inte varför alla ska hålla på att hata på rökare? är ju trots allt personens eget val.

och nej, jag röker inte i liftkön. dock så har vi liftvakter som nästan jämt röker i våran hemmabacke.
Visst är det deras eget val, men det ska inte göras på någon annans bekostnad (som i detta fallet med liftkön)

Rökning i liftkön?
Om det Ok att röka i liften - solklart nej om man har lite vett i kroppen.

Lackade ur för några helger sen när en 50 åring fimpade på mina Monster efter att han blåst rök på alla i kön. Jag hävde ur mig en rätt lång ramsa ord mindre lämpade i detta forum....

Rökning i liftkön?
martinohman sa:
helt respektlöst. i måttsundsbacken står pistvakterna och röker en i ansiktet nästan.
O HERREGUD?! så jävla oförskämt att dom röker på sin arbetstid! Du måste ju givetvis ta upp det här med styrelsen.

sådant här dårskap kan inte fortsätta. röka på arbetstid?!

Rökning i liftkön?
krow sa:

Varför ska man hata på pedofiler, mördare, o.s.v det är ju personens eget val att t.ex mörda. Woho bra exempel tänker alla nu och jag vet det är skitdåligt men ja, så länge något sker på bekostnad av andra så är det ju inte så lätt som "personens eget val". Otroligt onödigt att röka i folksamlingar överhuvudtaget och jag ser inte att det skulle vara bättre att röka en cigg på vägen upp då röklukten är påtaglig om du åker i liften bakom. Sen att det hamnar fimpar överallt är ju ett minus.

Rökning i liftkön?
helt rätt av dig! ja tycker de e sjukt respectlöst att röka i liftkön!
och framför allt rätt så idiotiskt att ens röka om ja får säga de själv!
inte coolt på nått sätt, och dom som står i kön som inte gillar smookers så får ju hela kön lida,
nee alltså ajjabajja på liftkösrökare!

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
Rastafari!
hahahahahhahah fast därimot så måste ja erkänna att dehär var fan de skönaste ja har läst på länge! haahhaha

Rökning i liftkön?
somebody sa:
krow sa:

Varför ska man hata på pedofiler, mördare, o.s.v det är ju personens eget val att t.ex mörda. Woho bra exempel tänker alla nu och jag vet det är skitdåligt men ja, så länge något sker på bekostnad av andra så är det ju inte så lätt som "personens eget val". Otroligt onödigt att röka i folksamlingar överhuvudtaget och jag ser inte att det skulle vara bättre att röka en cigg på vägen upp då röklukten är påtaglig om du åker i liften bakom. Sen att det hamnar fimpar överallt är ju ett minus.
så du jämför rökare med mördare och pedofiler? lät ju som en väldigt konkret liknelse, eller så inte.. visst, om det va så att jag sa att det var rätt att röka i närheten av andra så skulle du ju vara lite mer korrekt, men så var inte fallet alls.jag förstår absolut hur du menar, men jag säger bara att jag tycker att det är upp till var och en om dom vill röka, och om man väljer att göra det så är det ju ens skyldighet att hålla sig borta från ickerökare. man måste ju ta sitt ansvar och se till att hålla det borta från folksamlingar.

det med fimparna har du helt rätt med dock, det är ett stort minus.

Rökning i liftkön?
Jag är bara dryg krow och drog en otroligt dålig liknelse, bara för att liksom. Om jag störs av det brukar jag be personen i fråga att fimpa sin cigg svårare än så är det liksom inte.

Rökning i liftkön?
Det är riktigt respektlöst, det luktar för jävligt, dem som röker i liftkön tänker inte på andra.. Men jag förstår inte varför inte liftvakterna säger åt dem som röker. Det borde finnas en skylt vid lift kön där det står **FÖRBJUDET ATT RÖKA** ;)

Rökning i liftkön?
mart1n sa:
Det är riktigt respektlöst, det luktar för jävligt, dem som röker i liftkön tänker inte på andra.. Men jag förstår inte varför inte liftvakterna säger åt dem som röker. Det borde finnas en skylt vid lift kön där det står **FÖRBJUDET ATT RÖKA** ;)
Det är faktiskt ganska många skidanläggningar i nordamerika som har rökförbud i liftköerna. Borde verkligen införas i sverige också!

Rökning i liftkön?
Rökning i liftkön?
En gång i Lech så rökte en tant och fimpade på mina AK Rockets. Då ställde jag mig på hennes skidspets så hårt att den gick av.

Rökning dödar skidor.

Rökning i liftkön?
Anser att alla rökare borde leva sitt liv i en bubbla (som bubbelkillen i seinfeld) så kan de få leva med sin rök ifred. Så gryyyyymt osexigt med folk som röker! Vill inte se er!

Rökning i liftkön?
HAHAHAHA! Astmatikers i liftkön!? Stick hem o bädda ner er jävla roströr! Hur stort är problemet? Om man retar upp sej på folk som röker i liftkön så har man betydligt allvarligare problem än astma o frisk luft o tampas med. Den som lider över sådana skitproblem kommer verkligen o stöta på patrull vad det lider, tro mej, sanna mina ord, hahaha...

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
HAHAHAHA! Astmatikers i liftkön!? Stick hem o bädda ner er jävla roströr! Hur stort är problemet? Om man retar upp sej på folk som röker i liftkön så har man betydligt allvarligare problem än astma o frisk luft o tampas med. Den som lider över sådana skitproblem kommer verkligen o stöta på patrull vad det lider, tro mej, sanna mina ord, hahaha...
Antar att du är rökare?

Rökning i liftkön?
Okej, om nån fimpar på ens lagg, eller bräda så kan jag förstå om man blir sur, men fan, kom igen? Om nån polare blossar lite i backen? Det är väl inte hela världen?

Rökning i liftkön?
Janni sa:
evol1 sa:
Antar att du är rökare?
Nä, bara lite brass i samband med roliga tillfällen, haha.

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
Okej, om nån fimpar på ens lagg, eller bräda så kan jag förstå om man blir sur, men fan, kom igen? Om nån polare blossar lite i backen? Det är väl inte hela världen?
Det är väl snarare att det är jäkligt äckligt? Jag tycker det är skitvidrigt när någon står och röker bredvid och blåser ut röken i ansiktet på en. Det är ju i röken många av gifterna är och jag har inte valt att få i mig skiten. Sen luktar det blä

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
Rastafari!
Ha jag hoppas verkligen du inte är 37.. Folk får gärna röka, och särskilt vad de vill, men gör det inte i närheten av mig för jag har inte valt skiten! Ska jag slänga bananskal på dig när jag äter banan?

Rökning i liftkön?
Janni sa:
evol1 sa:
Det är väl snarare att det är jäkligt äckligt? Jag tycker det är skitvidrigt när någon står och röker bredvid och blåser ut röken i ansiktet på en. Det är ju i röken många av gifterna är och jag har inte valt att få i mig skiten. Sen luktar det blä
Okej, jag förstår. Hur tänker du kring; Israel/ Palestina konflikten? Om du ställer det i rellation menar jag?

Rökning i liftkön?
Janni sa:
evol1 sa:
Rastafari!
Ha jag hoppas verkligen du inte är 37.. Folk får gärna röka, och särskilt vad de vill, men gör det inte i närheten av mig för jag har inte valt skiten! Ska jag slänga bananskal på dig när jag äter banan?
Känns det som en bra idé? I så fall....

Rökning i liftkön?
Jag tycker tobaksro:k kan lukta ganska gott ibland utomhus kalla dagar.

Mitt sto:rsta problem i liftko:erna a:r folk som tra:nger sig. Jag dro:mmer om en va:rld da:r vi lynchar de ja:vlarna!

Rökning i liftkön?
alpvalp sa:

Mitt sto:rsta problem i liftko:erna a:r folk som tra:nger sig. Jag dro:mmer om en va:rld da:r vi lynchar de ja:vlarna!
Nu börja vi snacka allvar. Trängsvin retar en buddist som mej intill bristningsgränsen =D.
Är dock för feg eller "diplomatisk" för att ställa dessa as till svars. Kanske inte vill sabba min "härliga dag i backen" genom att hamna i kontrovers i liftkön. Ibland är det ju bättre o bara släppa....
Men sånt shit retar mej betydligt mer än om nån tar ett bloss.
Har aldrig uppfattat blossandet som ett problem, men vi är ju olika som sagt...

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
alpvalp sa:

Nu börja vi snacka allvar. Trängsvin retar en buddist som mej intill bristningsgränsen =D.
Är dock för feg eller "diplomatisk" för att ställa dessa as till svars. Kanske inte vill sabba min "härliga dag i backen" genom att hamna i kontrovers i liftkön. Ibland är det ju bättre o bara släppa....
Ja... Jag exploderade i ett ho:gjlutt utbrott av hat och svordommar ha:romdagen o:ver ett ga:ng fransoser som tra:ngde sig fo:re ca 300 pers. Jag a:r vanligtvis också mycket diplomatisk och har studerat Taoism och Buddhism etc., men ha:r sprack det! Det blev liksom kognitiv dissonans mellan iden om att vara "impeccable with your word" (Don Miguel Ruiz) och iden om att "injustice anywhere is a threat to justice everywhere" (Dr. Martin Luther King)...

Circa 299 pers som va:ntat i upp emot 1,5 timmar accepterade att 5 pers sta:llde sig fo:re dem utan minsta protest! Den grupp unga svenskar som innan detta stått la:ngst fram i ko:n bara fånlog och godtog detta fo:rtyck! Fy fan!

Kan vi inte besta:mma oss fo:r att i åtminstonne alltid bombardera folk som tra:nger sig med hårda sno:bollar tills de flyttar på sig?

Rökning i liftkön?
alpvalp sa:
evol1 sa:
alpvalp sa:

Ja... Jag exploderade i ett ho:gjlutt utbrott av hat och svordommar ha:romdagen o:ver ett ga:ng fransoser som tra:ngde sig fo:re ca 300 pers. Jag a:r vanligtvis också mycket diplomatisk och har studerat Taoism och Buddhism etc., men ha:r sprack det! Det blev liksom kognitiv dissonans mellan iden om att vara "impeccable with your word" (Don Miguel Ruiz) och iden om att "injustice anywhere is a threat to justice everywhere" (Dr. Martin Luther King)...

Circa 299 pers som va:ntat i upp emot 1,5 timmar accepterade att 5 pers sta:llde sig fo:re dem utan minsta protest! Den grupp unga svenskar som innan detta stått la:ngst fram i ko:n bara fånlog och godtog detta fo:rtyck! Fy fan!

Kan vi inte besta:mma oss fo:r att i åtminstonne alltid bombardera folk som tra:nger sig med hårda sno:bollar tills de flyttar på sig?
Haha, jag är med!
Det finns dagar då varje människa; måste gå i krig!

Rökning i liftkön?
Kan vi förbjuda folk som luktar svett också? Folk med jobbiga dialekter? Kärringar som uppenbarligen inte kan hantera sprit, kan vi porta dessa från afterskiin? Kan vi förbjuda människor som inte kan stava att skriva på detta forum?

Rökning i liftkön?
evol1 sa:
Janni sa:
evol1 sa:
Okej, jag förstår. Hur tänker du kring; Israel/ Palestina konflikten? Om du ställer det i rellation menar jag?
haha, helt enormt vad ägd du blev evol1.

Tillbaka
Topp