Röldal (Norge) 13/14

Ztnaks

Medlem
Röldal (Norge) 13/14
Hallå gott folk!

Jag tänkte mest undersöka om det finns några trevliga människor som har planerat att spendera lite vintertid i Röldal här i Norge. Själv bor jag tillsammans med en Huddik-bo utanför Stavanger och vi har som mål att åka skidor i stort sett varje helg. Förhoppningsvis lär vi känna lite nya sköna människor också!

Så om ni planerar en trip till Röldal, känner någon som har billigt boende, vet några sköna ställen att åka på i väst-Norge eller vill ha tips själv, släng iväg ett meddelande i antingen PM eller här i tråden!

Sebbe

Röldal (Norge) 13/14
ey, jag bor i stavanger och det är planerat att åka mycket puder i röldal i vinter, bor du nor om stavve? :lol::lol::lol::lol:

Röldal (Norge) 13/14
Men gött!!! :D Vi bor utanför Ganddal så det är lite söder om. Vi har ca 3,5tim till röldal (om man vågar lire på Google maps)

Vart bor du? :):):)

Röldal (Norge) 13/14
Vi är några lirare, två brädare och en skidare ungefär +- någon här i stavanger som tänkte spendera lite tid i snön. Gå med i Utförsåkare i Stavanger på facebook så har vi lite kontakt och sådär, angående dela boende när man vill iväg och samåkning och sådr. Blir kul!

Röldal (Norge) 13/14
Jag och min roomie är medlemmar sedan dag 1 :D (Sebastian och Lars)

Det ska tydligen komma mycket snö i veckan så vi har tänkt åka nästa helg, dvs första helgen i december. Haka på!

Röldal (Norge) 13/14
ja, har inte utrustningen här utan hemma i sverige, ska hem efter nyår och hämta hit allt så då är jag minsann aktuell för allt som har med skidåkning att göra.

Röldal (Norge) 13/14
Hej,

Jag kommer tillbringa 26e dec till 5e jan i Rauland och planerar en eller flera dagar i Röldal. Någon som planerar att åka lite då? Alltid roligare med sällskap. ;-)

/m

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp