roliga människor som vill dela lägenhet i Åre?

schafer

Ny medlem
"Jag är en tjej från Västervik, Småland, som alltså ska jobba uppe i Åre under 06/07 och vill inte riktigt bo själv, skulle vara mycket roligare om det är någon som skulle vilja dela lägenhet? jag har ingen lägenhet fixad eller så. Men det är kanske lättare att hitta om man är fler..
Skicka gärna en presentation om dig till mig om du är intresserad :)
Själv är jag en öppen tjej som inte har svårt för nya människor. Gillar skidåkning framförallt, gillar även att gå ut med mina vänner, shoppa, resa osv..

// Johanna
hör av er till johanna_jcs@hotmail.com om ni nu är intresserade på riktigt, annars lägg in ett inlägg här :)"

För sent..Verkade så svårt att hitta boende så fick bli personalboendet för personalen på Tott, eftersom jag ska jobba där i vinter..Ses i Åre alla säsongare!! :D

Senast ändrad:
Västervik.. Köpte en hyresfastighet där i höstas, har levt där hela sommaren och bara lirat golf.

Tjenna. Jag lägger in ett inlägg här trots att vi är intresserade på riktigt.. Vi är två killar från Mariestad som också har fått jobb i Åre. Vi har ingenstans att bo men det verkar som det är vettigt att dela lägenhet med någon.. ja tror du e ett bra offer för oss.. =) nej men det vore ju kul... har du boende alså eller??
MVH Jonas

Hej hej!

Är en 21 årig tjej som är i desperate behov av tak över huvet under säsongen! Har fått jobb i Åre by men inget boende än. Kan i stort sätt tänka mig d mesta..förutom en städskrubb :-) Om du får tag i något så hör av dig så gör jag desamma!
Jag är alltså SERIÖST intresserad o mailar iväg lite info om mig om du vill :-)
Ha det bra!

Samma här, seriöst intresserad.
Mailade dig tidigare men skriver här också.

Om du får tag i ett boende så hör av dig!

Hej! jag är intresserad av att dela ngt men jag antar att det är försent kanske? Jag är 23 år och pluggar just nu i uppsala. Gjorde säsong 05 och längtar tillbaks. Jag får jobb om jag skaffar boende. // maria

jag är också på! har letat boende ett tag men inte riktigt hittat nått:(.. har också jobb i åre, men utan boende bliiir det svårt.. Så hojjta gärna till om nån har en plats över någonstans eller såå, vore ju guuuuld:)

Tillbaka
Topp