schafer
Ny medlem
roliga människor som vill dela lägenhet i Åre?
"Jag är en tjej från Västervik, Småland, som alltså ska jobba uppe i Åre under 06/07 och vill inte riktigt bo själv, skulle vara mycket roligare om det är någon som skulle vilja dela lägenhet? jag har ingen lägenhet fixad eller så. Men det är kanske lättare att hitta om man är fler..
Skicka gärna en presentation om dig till mig om du är intresserad
Själv är jag en öppen tjej som inte har svårt för nya människor. Gillar skidåkning framförallt, gillar även att gå ut med mina vänner, shoppa, resa osv..
// Johanna
hör av er till johanna_jcs@hotmail.com om ni nu är intresserade på riktigt, annars lägg in ett inlägg här
"
För sent..Verkade så svårt att hitta boende så fick bli personalboendet för personalen på Tott, eftersom jag ska jobba där i vinter..Ses i Åre alla säsongare!! :D
Skicka gärna en presentation om dig till mig om du är intresserad
Själv är jag en öppen tjej som inte har svårt för nya människor. Gillar skidåkning framförallt, gillar även att gå ut med mina vänner, shoppa, resa osv..
// Johanna
hör av er till johanna_jcs@hotmail.com om ni nu är intresserade på riktigt, annars lägg in ett inlägg här
För sent..Verkade så svårt att hitta boende så fick bli personalboendet för personalen på Tott, eftersom jag ska jobba där i vinter..Ses i Åre alla säsongare!! :D
Senast ändrad: